Ефект метро: чому у 2024 році в Україні відбудеться бум на 3D-комунікацію
23 Лис 2023, 12:09

Ефект метро: чому у 2024 році в Україні відбудеться бум на 3D-комунікацію

Звичайно, українські маркетологи знали про 3D та його використання в рекламних кампаніях світових брендів, але загального попиту на подібну комунікацію не було. В Україні цей тренд лише зароджувався. Однак після виходу ролику з метро ситуація докорінно змінилася — бренди зрозуміли, що в Києві також можна створювати вау-контент, який матиме мільйонні охоплення, у тому числі, за межами України.

Феномен 3D-метро 

Приклад ролику з 3D-вагоном Київського метрополітену на фасадних екранах торгово-розважального центру Gulliver став без перебільшень знаковим для українського рекламного ринку. Цей кейс продемонстрував, що в Україні можна створювати інноваційний контент на рівні світових студій. 

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений ТРЦ Gulliver (@gulliver.kyiv)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Секрет успіху 3D-метро полягає в декількох моментах. По-перше, у концепті, основою якого є знаковий для кожного киянина транспорт, що перетворився на справжнього рятівника. По-друге, нам вдалося створити той бажаний ефект «вильоту», який при правильному ракурсі виглядав максимально реалістично. І по-третє, правильна і оперативна комунікаційна робота: пресреліз, публікації в соцмережах Gulliver (Instagram та TikTok), розсилка по telegram-пабліках, після чого відео почало органічно набирати обороти. 

Всі ці фактори, зрештою, стали результатом того, що протягом декількох тижнів на розі біля Синагоги збиралися десятки людей, щоб побачити відео, а в digital-просторі ми отримали мільйонні охоплення.  

Бум на 3D у 2024

Враховуючи, кількість запитів на прорахунок 3D-комунікацій після метро, у 2024 можна очікувати справжній тривимірний бум. До слова, тільки у нашої агенції запит на тривимірні ролики для зовнішніх медіаносіїв виріс майже на 90%. 

Бренди вже закладають у свої маркетингові бюджети виготовлення та подальше розміщення роликів на медіафасадах, які потенційно матимуть digital-віральність, як це сталося з метро і колаборацією NON STOP та S.T.A.L.K.E.R.

Компанії усвідомлюють важливість контенту, який поєднує у собі трендові технології і креатив, адже саме це може змусити глядача зупинитися, додивитися ролик до кінця, зняти його на смартфон та поділитися у соціальних мережах. 

Більш того, така комунікація підійде будь-якій компанії — комерційній чи NGO, під продукт чи послугу. Головне — меседж, який відгукнеться аудиторії та креативна реалізація, яка матиме вау-ефект. 3D — це потужний інструмент для брендів, який вдало поєднує офлайн і онлайн, та демонструє, що творчість та креатив в рекламі є необмеженими. 

Доступність 3D

Попит на 3D зростає і через доступність до відповідного програмного забезпечення, технологій та навчання. З кожним днем з’являється все більше художників, діджитал-митців чи студій, які можуть створювати якісний контент. Якщо раніше 3D-візуалізації могли робити лише великі студії у Голлівуді, то зараз, при наявності знань, креативу і смаку, можна реалізовувати круті проєкти, не виходячи з дому. 

Виготовлення такого контенту дешевше, ніж розворотна зйомка, а вірогідність того, що люди будуть шерити цей контент у соціальних мережах, набагато вища. 

Крім того, доступність 3D проявляється у його адаптивності під будь-який відеоносій. Після метро ми почали спілкуватися з компаніями, які займаються медіарозміщенням, і розглядати інші екрани під реалізацію подібних проєктів. 

Про перспективність 3D говорить навіть зростання безпосередньо відповідних медіафасадів. Всі майбутні торгово-розважальні центри за замовчуванням проєктуються з фасадними екранами. Це вже must have. 

До слова, після виходу 3D-метро одна з відомих компаній-рітейлерів, яка консультувалася з нами, прийняли рішення про створення екрану на фасаді своєї будівлі, щоб у майбутньому транслювати контент для своїх клієнтів. 

3D у світі

Тренд на 3D-відео на зовнішніх екранах у світі розпочався два роки тому у Токіо із ролику з милими котиком. Це не була рекламна комунікація якогось конкретного бренду, місцева влада просто хотіла підтримати людей, які втомилися від домашнього режиму, спричиненого Covid-19, показавши відволікаючий контент. Тоді відео викликало справжній ажіотаж: котику створили окремий аккаунт у Twitter, а на екрані були реалізовані серія тематичних відео з улюбленцем, у тому числі і рекламних. 

Після цього світові бренди активно почали використовувати 3D у своїх комунікаціях. Так, у 2021 році компанія Amazon створила вражаючу серію роликів у підтримку релізу фентезі-серіалу «Колесо часу», які були розміщені на фасадних екранах у Лондоні, Нью-Йорку, Токіо Стокгольмі та інших мегаполісах. 

Минулого року BMW дебютувала з 3D-кампейном в підтримку свого нового позашляховика XM на фасадах Times Square, а Louis Vuitton за допомогою 3D підсилив яскраву колаборацію з Yayoi Kusama на вулицях Токіо. 

Також серед брендів, які активно використовують 3D у своїх кампаніях, Balenciaga, Coca Cola, Nike, Netflix, Meta, Samsung та багато інших. 

Найчастіше бачать вражаючі ролики жителі Китаю, Південної Кореї, США, Японії та Великобританії. Ну а сьогодні вражаючий контент стає доступним і в Україні.

Розкажіть друзям про новину