Ефект метро: чому у 2024 році в Україні відбудеться бум на 3D-комунікацію
23 Лис 2023, 12:09

Ефект метро: чому у 2024 році в Україні відбудеться бум на 3D-комунікацію

Звичайно, українські маркетологи знали про 3D та його використання в рекламних кампаніях світових брендів, але загального попиту на подібну комунікацію не було. В Україні цей тренд лише зароджувався. Однак після виходу ролику з метро ситуація докорінно змінилася — бренди зрозуміли, що в Києві також можна створювати вау-контент, який матиме мільйонні охоплення, у тому числі, за межами України.

Феномен 3D-метро 

Приклад ролику з 3D-вагоном Київського метрополітену на фасадних екранах торгово-розважального центру Gulliver став без перебільшень знаковим для українського рекламного ринку. Цей кейс продемонстрував, що в Україні можна створювати інноваційний контент на рівні світових студій. 

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений ТРЦ Gulliver (@gulliver.kyiv)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Секрет успіху 3D-метро полягає в декількох моментах. По-перше, у концепті, основою якого є знаковий для кожного киянина транспорт, що перетворився на справжнього рятівника. По-друге, нам вдалося створити той бажаний ефект «вильоту», який при правильному ракурсі виглядав максимально реалістично. І по-третє, правильна і оперативна комунікаційна робота: пресреліз, публікації в соцмережах Gulliver (Instagram та TikTok), розсилка по telegram-пабліках, після чого відео почало органічно набирати обороти. 

Всі ці фактори, зрештою, стали результатом того, що протягом декількох тижнів на розі біля Синагоги збиралися десятки людей, щоб побачити відео, а в digital-просторі ми отримали мільйонні охоплення.  

Бум на 3D у 2024

Враховуючи, кількість запитів на прорахунок 3D-комунікацій після метро, у 2024 можна очікувати справжній тривимірний бум. До слова, тільки у нашої агенції запит на тривимірні ролики для зовнішніх медіаносіїв виріс майже на 90%. 

Бренди вже закладають у свої маркетингові бюджети виготовлення та подальше розміщення роликів на медіафасадах, які потенційно матимуть digital-віральність, як це сталося з метро і колаборацією NON STOP та S.T.A.L.K.E.R.

Компанії усвідомлюють важливість контенту, який поєднує у собі трендові технології і креатив, адже саме це може змусити глядача зупинитися, додивитися ролик до кінця, зняти його на смартфон та поділитися у соціальних мережах. 

Більш того, така комунікація підійде будь-якій компанії — комерційній чи NGO, під продукт чи послугу. Головне — меседж, який відгукнеться аудиторії та креативна реалізація, яка матиме вау-ефект. 3D — це потужний інструмент для брендів, який вдало поєднує офлайн і онлайн, та демонструє, що творчість та креатив в рекламі є необмеженими. 

Доступність 3D

Попит на 3D зростає і через доступність до відповідного програмного забезпечення, технологій та навчання. З кожним днем з’являється все більше художників, діджитал-митців чи студій, які можуть створювати якісний контент. Якщо раніше 3D-візуалізації могли робити лише великі студії у Голлівуді, то зараз, при наявності знань, креативу і смаку, можна реалізовувати круті проєкти, не виходячи з дому. 

Виготовлення такого контенту дешевше, ніж розворотна зйомка, а вірогідність того, що люди будуть шерити цей контент у соціальних мережах, набагато вища. 

Крім того, доступність 3D проявляється у його адаптивності під будь-який відеоносій. Після метро ми почали спілкуватися з компаніями, які займаються медіарозміщенням, і розглядати інші екрани під реалізацію подібних проєктів. 

Про перспективність 3D говорить навіть зростання безпосередньо відповідних медіафасадів. Всі майбутні торгово-розважальні центри за замовчуванням проєктуються з фасадними екранами. Це вже must have. 

До слова, після виходу 3D-метро одна з відомих компаній-рітейлерів, яка консультувалася з нами, прийняли рішення про створення екрану на фасаді своєї будівлі, щоб у майбутньому транслювати контент для своїх клієнтів. 

3D у світі

Тренд на 3D-відео на зовнішніх екранах у світі розпочався два роки тому у Токіо із ролику з милими котиком. Це не була рекламна комунікація якогось конкретного бренду, місцева влада просто хотіла підтримати людей, які втомилися від домашнього режиму, спричиненого Covid-19, показавши відволікаючий контент. Тоді відео викликало справжній ажіотаж: котику створили окремий аккаунт у Twitter, а на екрані були реалізовані серія тематичних відео з улюбленцем, у тому числі і рекламних. 

Після цього світові бренди активно почали використовувати 3D у своїх комунікаціях. Так, у 2021 році компанія Amazon створила вражаючу серію роликів у підтримку релізу фентезі-серіалу «Колесо часу», які були розміщені на фасадних екранах у Лондоні, Нью-Йорку, Токіо Стокгольмі та інших мегаполісах. 

Минулого року BMW дебютувала з 3D-кампейном в підтримку свого нового позашляховика XM на фасадах Times Square, а Louis Vuitton за допомогою 3D підсилив яскраву колаборацію з Yayoi Kusama на вулицях Токіо. 

Також серед брендів, які активно використовують 3D у своїх кампаніях, Balenciaga, Coca Cola, Nike, Netflix, Meta, Samsung та багато інших. 

Найчастіше бачать вражаючі ролики жителі Китаю, Південної Кореї, США, Японії та Великобританії. Ну а сьогодні вражаючий контент стає доступним і в Україні.

Розкажіть друзям про новину