e.l.f. вказав, скільки Діків потрібно побороти у радах директорів
14 Тра 2024, 12:36

e.l.f. вказав, скільки Діків потрібно побороти у радах директорів

Аудиторія косметичного бренду e.l.f. може бути дорослою, але агентство OBERLAND знає, що жарти про член все одно привернуть її увагу. А б’юті-бренд має меседж, який має привернути увагу. У радах директорів публічних компаній у США більше чоловіків на ім’я Дік, ніж жінок або представників різних груп.

Чоловіків на ім’я Дік вдвічі більше, ніж іспаномовних жінок. Чоловіків на ім’я Дік у дев’ятнадцять разів більше, ніж жінок близькосхідного походження. Кількість темношкірих жінок та жінок з Азії ледь перевищує кількість чоловіків на ім’я Дік. І лише 3 корінні американки працюють у цих радах директорів.

«Ми прагнемо змінити цю ситуацію, адже ради директорів з більшим гендерним розмаїттям на 27% частіше перевершують ради з меншим гендерним розмаїттям. А ради директорів з більшою кількістю кольорових людей на 13% частіше перевершують ради з меншим розмаїттям», — заявили в компанії.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Білборди кампанії e.l.f. «So Many Dicks» розміщуватимуться до 10 червня у Фінансовому районі Нью-Йорка, який густо заселений компаніями, що мають у своїх правліннях більше чоловіків, ніж жінок.

Кампанія ґрунтується на дослідженні e.l.f. про расовий та гендерний склад корпоративних рад у США, що охоплює 36 957 діючих членів рад та 4 429 публічних компаній, акції яких оцінюються на Нью-Йоркській фондовій біржі та Nasdaq. Серед них 566 чоловіків на ім’я Річард, Рік або Дік. Латиноамериканських жінок було 283, що лише вдвічі менше, ніж Діків. Темношкірих жінок було 806, а азіаток — 774.

Ця реклама є частиною ініціативи e.l.f. «Change the Board Game», яка має на меті допомогти подвоїти кількість жінок та представників різних національностей у складі корпоративних рад до 2027 року.

Ініціатива розпочалася з відеоролика, у якому легенда тенісу Біллі Джин Кінг розповіла про недостатню представленість жінок в радах директорів.

Розкажіть друзям про новину