Джонні Депп запустить власний бренд рому
20 Бер 2024, 17:15

Джонні Депп запустить власний бренд рому

Актор Джонні Депп збирається запустити власний бренд карибського рому, що може принести йому чималі статки.

60-річний Депп, який володіє островом у Карибському морі, перебуває на просунутій стадії розробки темного рому. Він вже є власником компанії, яку він заснував разом з другом, з яким товаришує вже 30 років. А цей бренд буде «автентичним та особистим» для зірки за ароматом, смаком та зовнішнім виглядом.

Дизайн етикетки ще допрацьовується, але передбачається, що він матиме особисті характеристики, включаючи малюнки, засновані на його татуюваннях. Зокрема, три серця на руці, що символізують кохання всього його життя, колишню партнерку Ванессу Параді та їхніх дітей Джека і Лілі-Роуз, а також череп і перехрестя кісток, що є відсиланням до його найвідомішої ролі Капітана Джека Спарроу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Дата релізу ще не оголошена, але ром Деппа буде жваво продаватися серед його численних шанувальників, і фінансовий успіх може бути саме тим, що йому потрібно після втрати статків у $5050 млн. У 2020 році Депп заявив у суді, що втратив свої статки у розмірі 650 мільйонів доларів через нібито фінансові зловживання та нестримні витрати. В інтерв’ю він сказав, що його образили заяви про те, що він витрачав $30 000 на місяць на вино, оскільки «це було набагато більше».

Розкажіть друзям про новину