24 Тра 2024, 15:46

Джо Байден шукає спеціаліста з мемів

Згідно з оголошенням про вакансії, передвиборчій кампанії президента Джо Байдена потрібен хтось, хто буде керувати мемами.

Менеджер по роботі з партнерами, cторінками з контентом та мемами «ініціюватиме та керуватиме повсякденними операціями із залучення найкращих контент-сторінок та сторінок з мемами в інтернеті». За цю роботу платять до $85 000.

Так, це абсурдно — бути професійним менеджером мемів, але в наш час це настільки ж цінно, як і агітація на фермерському ринку. Якщо кандидат намагається зустрітися з виборцями там, де вони перебувають, то він повинен бути онлайн, де вірусне поширення може означати зв’язок з мільйонами людей. Ось чому кампанія Байдена має акаунт у TikTok, навіть попри те, що президент підписав законопроєкт, який може фактично заборонити цей застосунок.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Ще до того, як Байден вирішив найняти спеціаліста, кампанія вже покладалася на меми, щоб звернутися до виборців. Мем «Темний Брендон», який походить від ультраправих конспірологічних теорій про президента, був настільки поширений в акаунтах кампанії Байдена, що здається застарілим. Але людям він, здається, подобається: за даними Axios, у серпні минулого року, мерч Dark Brandon становив 54% від загального доходу магазину кампанії.

Колишній президент Дональд Трамп також використовує меми, коли агітує за своє повернення до Білого дому. Коли магшот Трампа став вірусним, його кампанія негайно почала продавати футболки, кружки та пивні кружки із зображенням, що супроводжувалися текстом «Ніколи не здавайся».

Байден далеко не перший кандидат, який помітив, що те, що відбувається в інтернеті, може вплинути на результат виборів. Відколи існують соціальні мережі, вони були цінним інструментом для політичних організаторів, але пандемія прискорила використання кампаніями диджитал тактик.

Зважаючи на те, що адміністрація Байдена може заборонити TikTok, молодь може не повірити у спроби кампанії привернути її увагу за допомогою мемів. Але, крім усього іншого, використання соціальних мереж є доказом того, що кампанія принаймні намагається залучити молоду аудиторію.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео