Дженніфер Еністон виявилася менш відомою, ніж попкорн у ролику SkinnyPop
27 Лют 2025, 16:47

Дженніфер Еністон виявилася менш відомою, ніж попкорн у ролику SkinnyPop

Американський бренд безмолочного попкорну SkinnyPop представив ребрендинг, який покликаний полегшити пошук продукту на полицях магазинів.

На честь цього оновлення бренд презентував ролик «Popular for a Reason» з Дженніфер Еністон у головній ролі, яка демонструє нове паковання попкорну.

У рекламі показано, як акторка намагається заселитися в готель, поїдаючи пакетик SkinnyPop. Портьє починають хвилюватися, але не через Еністон, а через попкорн.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel