Дженніфер Еністон виявилася менш відомою, ніж попкорн у ролику SkinnyPop
27 Лют 2025, 16:47

Дженніфер Еністон виявилася менш відомою, ніж попкорн у ролику SkinnyPop

Американський бренд безмолочного попкорну SkinnyPop представив ребрендинг, який покликаний полегшити пошук продукту на полицях магазинів.

На честь цього оновлення бренд презентував ролик «Popular for a Reason» з Дженніфер Еністон у головній ролі, яка демонструє нове паковання попкорну.

У рекламі показано, як акторка намагається заселитися в готель, поїдаючи пакетик SkinnyPop. Портьє починають хвилюватися, але не через Еністон, а через попкорн.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео