Дизайн бренду ласощів та кормів для тварин отримав дві нагороди на міжнародних конкурсах
12 Чер 2024, 14:22

Дизайн бренду ласощів та кормів для тварин отримав дві нагороди на міжнародних конкурсах

Бренд ласощів і кормів Half&Half української групи компаній Suziria Group, яка є одним із лідерів на зооринку, здобув дві нагороди за найкращий дизайн на міжнародних конкурсах. Пакування, розроблене спільно з брендинговою агенцією Dozen, отримало бронзу на NAPA BALTIC Packaging Design Awards та золото на Ukrainian Design: The Very Best Of 2024.

В основі візуального брендингу Half&Half — світовий тренд до гуманізації стосунків людей і тварин. Дизайн побудований на життєвих ситуаціях між петперентами та їх домашніми улюбленцями, що дозволяє власникам впізнавати себе і своїх тварин у повсякденних і кумедних моментах. Крім того, концепція «все наполовину» відображає суть бренду, який транслює, що людина та її вихованець — це навіть більше, ніж друзі, чотирилапі — це повноцінні члени сім’ї.

Інтегрований підхід до створення бренду — від позиціонування і неймінгу до дизайну пакування — став важливою запорукою успіху Half&Half. Ідея емоційного звʼязку людини та тварини надихнула команду DOZEN на візуалізацію обгортки харчування та смаколиків для домашніх улюбленців. В дизайні ми відійшли від банальних фото домашніх тварин і створили галерею захопливих історій про те, як це чудово, коли дві половинки живуть разом. Загалом було створено понад 40 оригінальних пакувань.
Олена Гаврилюк
креативна директорка брендингового агентства DOZEN

Менше, ніж за рік після запуску на ринок, бренд вже здобуває перші нагороди. Навесні на конкурсі NAPA BALTIC Packaging Design Awards в Литві, Half&Half посів третє місце в категорії «Інші продукти».

Пізніше бренд отримав і національне визнання, здобувши золото в категорії «Графічний дизайн та брендинг» на конкурсі Ukrainian Design: The Very Best Of 2024, що є частиною заходу Ukrainian Creative Stories.

Ми пишаємося тим, що наш бренд визнають як професіонали у сфері дизайну на престижних конкурсах, так і самі власники хвостатих. Half&Half вийшов на ринок у сповненому викликів 2024 році, але вже за перший місяць продажів без реклами та інших промо-комунікацій ми перевиконали план на 25%. Раді, що наше позиціонування, цінності та суть бренду відгукуються петперентам і будемо продовжувати, попри важкі часи, допомогати їм піклуватися і обирати найкраще для своїх чотирилапих «половинок».
Олег Мірошниченко
керівник напрямку власних брендів Suziria Group

Розкажіть друзям про новину