Дитячі ідеї перетворили на гігантські вітрини з Lego-моделей
11 Лип 2024, 16:17

Дитячі ідеї перетворили на гігантські вітрини з Lego-моделей

Китайський підрозділ Lego перетворив творчу ідею 8-річної дівчинки на гігантську модель, яку можна побачити у вітринах магазинів по всій країні.

Ця ініціатива є частиною проєкту Lego China «Little Hands, Big Creations», який стартував у 2024 році. Очолюваний Our Lego Agency, внутрішньою творчою командою LEGO, проєкт має на меті надихнути майбутніх конструкторів, акцентуючи увагу на дитячій уяві та творчості.

На своїх офіційних сторінках у соціальних мережах Lego China звернулася до дітей із запитанням: «Що б ви робили, якби потрапили в затор?». Тисячі дітей відповіли своїми ідеями, а бренд відібрав найкращі з них і створив перший в історії Lego «Blockbuster», повністю натхненний дитячою творчістю.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

LEGO China втілив в життя ідею «Long-legged Car», яку запропонувала 8-річна дівчинка Сяо Ке. Понад 30 осіб було залучено, 700+ годин та 200 000+ цеглинок Lego було використано, щоб перетворити малюнок Сяо Ке на реальну модель Lego в натуральну величину. «Long-legged Car» зараз активно демонструється в магазинах Lego по всьому Китаю та на офіційних платформах Lego в соціальних мережах.

Платформа «Little Hands, Big Creations», яка висвітлює дитячу творчість через вітрини магазинів та соціальні мережі, і надалі шукатиме та підтримуватиме інноваційні ідеї дітей.

Розкажіть друзям про новину