Durex порівняв частини тіла з туристичними пейзажами
14 Тра 2024, 16:17

Durex порівняв частини тіла з туристичними пейзажами

Durex оголосив про запуск кампанії «Explorers Wanted», у якій взяли участь лубриканти бренду. Кампанія покликана розпалити нове відчуття близькості між парами, створюючи передчуття таємничих місць, щоб потім виявити, що ці привабливі місця насправді є контурами та ландшафтами тіла їхнього партнера.

Дослідження споживачів Durex показують, що парам набридає рутинний секс, коли близькість стає одноманітною, а не джерелом радості. Це призводить до того, що секс стає більше схожим на рутинну роботу, ніж на повноцінне вираження любові та бажання.

Ролик кампанії перетворив людське тіло на полотно чарівних пейзажів. Кожна частина тіла стала таємним місцем, яке потрібно дослідити — від «Nape Town» до «SydKnee», «Chest Republic», «Thighland» та «KyoToe». Водночас лубрикант протікав крізь ці метафоричні локації, запрошуючи глядачів вирушити в інтимну подорож.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Каніка Калра, регіональна директорка з маркетингу, South Asia — Health & Nutrition, Reckitt, сказала: «Наші дослідження споживачів показують, що 74% індійців втомилися від рутини у своєму сексуальному житті і постійно шукають щось нове, щоб покращити своє сексуальне життя. Ми розуміємо, що одноманітність у спальні є справжньою проблемою. Durex відомий тим, що виводить такі спонукаючі до роздумів розмови на перший план і пропонує унікальний погляд на них. Ми раді представити кампанію «Explorers Wanted», присвячену відродженню іскри та пристрасті у стосунках».

Анушіла Саха, креативна директорка та керівниця відділу дизайну агенції FCB India, сказала: «Коли візуальне мистецтво поєднується зі слуховим досвідом, це призводить до чудового сторітелінгу. І саме так ми розробили концепцію «Explorers Wanted» для Durex. Форма потилиці, вигини вух, глибина пупка, контури грудей — хіба це не схоже на географію?».

Також Durex співпрацював з інфлюенсерами, які розпалювали цікавість серед підписників щодо відвідування «секретного місця» і просили їх слідкувати за оновленнями, щоб дізнатися, куди вони подорожують. У творчому повороті таємничі локації виявилися тілом їхнього партнера.

Кампанія завершиться тим, що інфлюенсери поділяться своїм особистим досвідом та відгуками, що дасть змогу по-справжньому зазирнути у подорож відкриттів та зв’язків, яку створили лубриканти Durex.

Розкажіть друзям про новину