Duolingo випустив мерч, натхненний сідницями сови Дуо
19 Лют 2024, 13:01

Duolingo випустив мерч, натхненний сідницями сови Дуо

Ролик Duolingo для Супербоулу, де сова Дуо зробила собі бразильську підтяжку сідниць, став вірусним. Тому, скориставшись цим, компанія випустила мерч, що прославляє сідниці маскота бренду.

Труси Duo Butt Briefs коштують 19,95 доларів, а значок Duo Butt Pin — 9,95 доларів.

«Сова Дуо не проти розмістити «пастку спраги», якщо це потрібно, щоб змусити вас робити уроки, — жартує компанія. — Кожного разу, коли ви побачите її зелені сідниці, ви будете пам’ятати, що потрібно робити уроки у Duolingo».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ця робота була виконана власними силами, оскільки маркетингова та дизайнерська команди Duolingo вважали, що вони найкраще підготовлені для того, щоб віддати належне сідницям сови Дуо.

«Наші дизайнери та художники мають глибоку любов до своєї справи та наших персонажів, і зосередилися на деяких дрібних деталях дизайну, щоб підготувати сідниці Дуо до прайм-тайму, — заявила компанія. — Аніматори довго думали над тим, як правильно передати світло, блиск і тінь на сідницях Дуо».

За рішенням про прославляння сідниць Дуо стояло «багато попередніх досліджень», які виявили одержимість певною нішею мемів Duolingo.

«Минулого року наші ілюстратори створили кілька зухвалих зображень Дуо для нашого віджету для смартфонів, і спільноті учнів вони дуже сподобалися! Було зрозуміло, що сідниці Дуо — це найпростіший спосіб привернути увагу учнів за короткий проміжок часу — адже це зображення займало лише кілька пікселів на головних екранах учнів, і воно все одно стало вірусним», — сказала команда Duolingo.

Також Дуо має фірмовий пук, записаний з пахви одного з креативних директорів компанії, який випустив понад 200 кліпів, оскільки бренд не був задоволений стандартним звуковим метеоризмом.

Розкажіть друзям про новину