Сова Дуо зробила собі бразильські сідниці для реклами Duolingo на Супербоулі
12 Лют 2024, 16:59

Сова Дуо зробила собі бразильські сідниці для реклами Duolingo на Супербоулі

Сова Duolingo зробила бразильську підтяжку сідниць у ролику «Do your lesson, no buts», який демонструвався під час Супербоулу.

Сова Дуо спочатку відвернулась від глядачів, ніби демонструючи результати операції, а згодом сідниці почали надуватися і вибухнули, а на їх місці з’явилась нова зелена сова.

Це могло спантеличити глядачів Супербоулу, які не були в курсі жарту про бразильську підтяжку, спонукаючи їх шукати відповіді в інтернеті або писати про це в соціальних мережах.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Реклама транслювалася в Чикаго, Детройті, Лос-Анджелесі, Нью-Йорку та Піттсбурзі.

У соціальній кампанії Duolingo глядачі могли побачити, як Дуо прийшла на прийом до пластичного хірурга, щоб зробити собі більші сідниці. Після операції шанувальники залишились здивованими результатами, а також тим, чому сова взагалі захотіла бразильську підтяжку сідниць.

Розкажіть друзям про новину