Ролик з катуваннями ЛГБТК+ людей виступив проти конверсійної терапії для геїв
08 Тра 2024, 17:40

Ролик з катуваннями ЛГБТК+ людей виступив проти конверсійної терапії для геїв

Драматична короткометражка має на меті мобілізувати підтримку законодавчих дій та відправити конверсійну терапію до анналів історії.

У сфері активізму та підвищення обізнаності лише кілька медіа мають такий самий потенціал впливу, як фільм. «The Cure», моторошна короткометражка, знята прогресивним бразильським видавництвом Editora Taverna, є переконливим свідченням цього.

З розповіддю, яка є водночас болісною та нагальною, фільм «The Cure» має на меті привернути увагу до згубної практики конверсійної терапії в Бразилії. Через драматичне зображення фільм викриває звірства, що відбуваються під виглядом конверсійної терапії для геїв. Глядачі стикаються зі сценами катувань і психологічних знущань над ЛГБТК+ людьми для їх «лікування».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

На завершення титульне послання закликає: «Зробимо конверсійну терапію злочином».

Бразилія, як і багато інших країн, вже давно бореться з конверсійною терапією. Суперечливе схвалення «конверсійної терапії для геїв» бразильським суддею Вальдемаром де Карвальйо у 2017 році викликало національне обурення, як повідомляло видання The Guardian.

Як показує фільм, кожен третій терапевт у Бразилії наразі намагається навернути своїх ЛГБТК+ пацієнтів до конверсійних практик.

Однак нещодавні законодавчі зусилля сигналізують про переломний момент. Під час прем’єри фільму Національний конгрес Бразилії розглядав законопроект, спрямований на криміналізацію конверсійної терапії.

Ідея фільму «The Cure» полягає в тому, щоб посилити голоси тих, хто постраждав від цієї практики, і черпає натхнення в книзі-розслідуванні «Лікування геїв: не можна вилікувати те, що не є хворобою» Маркоса Серджіо Сілви та Жана Накаро.

Фільм було створено у співпраці з рекламним агентством Africa Creative (Agencia Africa) з Сан-Паулу, яке є частиною DDB Worldwide групи Omnicom. Ролик планують поширювати через такі соціальні мережі, як TikTok та Instagram для більшого охоплення.

Розкажіть друзям про новину