Компанія Empirical, відома своїми вигадливими спиртними напоями, об’єдналася з Doritos, щоб випустити новий дикий напій.
Лімітований випуск під назвою «Empirical x Doritos Nacho Cheese Spirit» описується як «мультисенсорний, смачний напій».
Завдяки виробничому процесу, в якому справжні чіпси Doritos піддаються вакуумній дистиляції, запах і смак сиру начо екстрагуються в алкогольний напій.
«Doritos — це прорив у культурі та несподівані, сміливі враження для наших шанувальників, — зазначила Тіна Махал, старша віце-президентка з маркетингу Frito-Lay в Північній Америці. — Ми завжди підштовхуємо наших шанувальників пробувати щось нове, тож ми вирішили, що настав час змінити категорію алкогольних напоїв, запропонувавши наш культовий смак сиру начо у пляшці».
Напій «Empirical x Doritos Nacho Cheese Spirit» буде продаватися у пляшці об’ємом 750 мл за ціною 65 доларів США і з’явиться у січні в деяких ритейл-магазинах Нью-Йорка та Каліфорнії, а попередні замовлення можна буде зробити на спеціальному сайті.