Doritos випустив лікер зі смаком сирних чипсів
14 Гру 2023, 12:57

Doritos випустив лікер зі смаком сирних чипсів

Компанія Empirical, відома своїми вигадливими спиртними напоями, об’єдналася з Doritos, щоб випустити новий дикий напій.

Лімітований випуск під назвою «Empirical x Doritos Nacho Cheese Spirit» описується як «мультисенсорний, смачний напій».

Завдяки виробничому процесу, в якому справжні чіпси Doritos піддаються вакуумній дистиляції, запах і смак сиру начо екстрагуються в алкогольний напій.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Doritos — це прорив у культурі та несподівані, сміливі враження для наших шанувальників, — зазначила Тіна Махал, старша віце-президентка з маркетингу Frito-Lay в Північній Америці. — Ми завжди підштовхуємо наших шанувальників пробувати щось нове, тож ми вирішили, що настав час змінити категорію алкогольних напоїв, запропонувавши наш культовий смак сиру начо у пляшці».

Напій «Empirical x Doritos Nacho Cheese Spirit» буде продаватися у пляшці об’ємом 750 мл за ціною 65 доларів США і з’явиться у січні в деяких ритейл-магазинах Нью-Йорка та Каліфорнії, а попередні замовлення можна буде зробити на спеціальному сайті.

Розкажіть друзям про новину