В середині дня дорослі часто відчувають зниження рівня енергії та труднощі з концентрацією уваги, особливо після 15:00.
Саме тому бренд снеків з тортильї Doritos знайшов спосіб вирішення цієї проблеми, випустивши чипси зі смаком кави — Doritos Coffee.
Doritos висвітлив проблему, з якою стикаються австралійці, коли їм потрібно випити кави о 15:00, а всі кав’ярні зачинені.
«Кожного дня люди по всій країні розчаровані тим, що їхня улюблена кав’ярня зачинена саме тоді, коли вони потребують післяобіднього бадьорого напою. Саме тому ми раді оголосити про випуск Doritos Coffee — ідеального перекусу, який допоможе австралійцям подолати спад активності після 15:00», — говорить Кет Міллер, старша бренд-менеджерка Doritos.
Незважаючи на те, що цей смак випускається лімітованою серією, купити пачку не так просто, як забігти в супермаркет Coles або Woolies. Натомість Doritos роздаватиме 25 пачок щодня о 15:00 на своїй сторінці в Instagram до 14 липня.