Світ маркетингу переповнений рекламними кампаніями з використанням ШІ, а рекламні заходи «Каннські леви» та Тиждень реклами в Нью-Йорку значною мірою зосереджені на цій технології та результатах співпраці з нею. Деяким брендам може бути складно знайти свою нішу в так званій революції ШІ і створити платформу, яка дозволить їм виділитися з натовпу і бути над ним.
Бренд Doritos, що належить PepsiCo, сподівається, що він знайшов свою нішу. Бренд снеків офіційно представив Doritos Silent, який він описав як «перший у світі снек із штучним інтелектом».
Новий продукт спочатку був запущений у Великобританії, а згодом з’явиться і на інших ринках. Він розроблений спеціально для геймерів, з якими Doritos співпрацює вже багато років.
«Основа Doritos — це ігри, — сказав Метт Вотсон, виконавчий креативний директор європейського підрозділу Sips & Bites, внутрішнього креативного агентства PepsiCo, яке очолило цей проект. — Ми знаємо, наскільки тісно пов’язані снеки та ігри; це дуже важлива аудиторія для нас, тому ми повинні розуміти її і пропонувати рішення [для того], щоб вони мали найкращий ігровий досвід».
Хоча більшість людей люблять перекушувати під час гри, вони також схильні носити гарнітури, що допомагають їм спілкуватись з іншими гравцями, які не в захваті від звуків хрускоту та прицмокування губ, що передаються в ефірі.
У відповідь на це компанія Doritos навчила модель штучного інтелекту, використовуючи 5 000 різних звуків, розпізнавати звук хрускоту чіпсів Doritos. У гармонії з іншою моделлю ШІ, яка розпізнає, ізолює та підсилює голос людини, що жує, звук хрускоту вилучається з аудіопотоку. (Той, хто жує, все одно почує хрускіт, а його товариші по грі — ні).
Минулого тижня бренд представив тизер кампанії «Silent Doritos» у Великій Британії за допомогою активацій поза домом на площі Пікаділлі, лондонському модному районі Гекні, Ліверпулі та інших місцях. Ця тизерна кампанія зображувала снеки Doritos у вухах людей, поряд з текстом: «Ви не почуєте, як це станеться».
Щоб захистити акторів від потрапляння крихт з Doritos у вушні канали, їм поставили у вуха протези-імплантати.
Повна кампанія стартує по всій Великобританії з новим відеороликом, який запускається на диджитал каналах і в соціальних мережах. Бренд також співпрацює з геймінг-інфлюенсерами для просування Doritos Silent.
Програмне забезпечення можна безкоштовно завантажити на веб-сайті Doritos UK, і воно доступне для всіх, хто користується ПК.