Добра Господарочка допомогла Євгену Клопотенку з кухонними клопотами
Євген Клопотенко став обличчям рекламної кампанії української торгової марки Добра господарочка.
Євген, як справжній майстер кулінарної справи, розуміє важливість чистоти, зручності та функціональності, як на професійній, так і на домашній кухнях. Добра господарочка пропонує легку концепцію ведення домашнього господарства для сучасних, легких, яскравих, для тих, хто цінує свій час та комфорт в оселі. Усім нам необхідно прибирати вдома та готувати їжу, а для того, щоб ці побутові процеси відбувалися швидко, легко та викликали тільки позитивні емоції, важливо використовувати якісні, яскраві та зручні господарчі товари.
Осанна Галоян
директорка компанії «Бетта» (Добра господарочка — власна торгова марка компанії)
Ідея створити цю колаборацію між відомим брендом та популярним шеф-кухарем належить рекламній агенції “Медіа Пост”. Також команда агенції взяла на себе розробку нової концепції та створення креативного відеоряду, який вже з вересня стартує на всіх телевізійних каналах Україні та в мережі інтернет.
Над відеороликом працювала креативна агенція Jamlab на чолі з режисером Артем Че.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.