22 Кві 2024, 10:44

До Всесвітнього дня донора крові запустили конкурс постерів ARTDONATION

Громадська організація «Агенти крові» 20 квітня розпочала прийом робіт на конкурс постерів ARTDONATION. Про це йдеться на сайті «Агентів крові».

Конкурс покликаний популяризувати донорство крові через візуальну мову. Цьогорічна тема — «Турбота починається з себе».

«Багато років поспіль ми закликали людей до регулярного донорство крові і дуже тішимось спостерігати, як донація стає культурною нормою. Тепер у нас виклик на сходинку вище — сприяти тривалості донорської карʼєри. Все, що для цього потрібно — дбати про себе, бо саме турбота дозволяє не переривати марафон добра», — зазначають Агенти

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Прийом робіт триватиме до 20 травня включно — надіслати роботу можна тут. Переможців оголосять у Всесвітній день донора крові, 14 червня.

«Візуальна мова — універсальна, відгукується кожному, легко запам’ятовується та залишається в серці. Тож уже впʼяте ми звертаємось до потужної творчої генерації з ініціативою створити свій візуальний заклик до донації крові», — каже Олена Балбек, засновниця конкурсу.

Переможців обиратимуть професіонали: арт-директори, спеціалісти соціальних проєктів та дизайнери — імена обіцяють оголосити згодом.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео