Громадська організація «Агенти крові» 20 квітня розпочала прийом робіт на конкурс постерів ARTDONATION. Про це йдеться на сайті «Агентів крові».
Конкурс покликаний популяризувати донорство крові через візуальну мову. Цьогорічна тема — «Турбота починається з себе».
«Багато років поспіль ми закликали людей до регулярного донорство крові і дуже тішимось спостерігати, як донація стає культурною нормою. Тепер у нас виклик на сходинку вище — сприяти тривалості донорської карʼєри. Все, що для цього потрібно — дбати про себе, бо саме турбота дозволяє не переривати марафон добра», — зазначають Агенти.
Прийом робіт триватиме до 20 травня включно — надіслати роботу можна тут. Переможців оголосять у Всесвітній день донора крові, 14 червня.
«Візуальна мова — універсальна, відгукується кожному, легко запам’ятовується та залишається в серці. Тож уже впʼяте ми звертаємось до потужної творчої генерації з ініціативою створити свій візуальний заклик до донації крові», — каже Олена Балбек, засновниця конкурсу.
Переможців обиратимуть професіонали: арт-директори, спеціалісти соціальних проєктів та дизайнери — імена обіцяють оголосити згодом.