Для жінок-футболісток створили квадратний футбольний м’яч
28 Сер 2023, 15:06

Для жінок-футболісток створили квадратний футбольний м’яч

У цьому сезоні Чемпіонату світу з футболу серед жінок німецька страхова компанія Allianz вирішила наочно продемонструвати нерівність, з якою стикаються жінки, змінивши форму символу футболу – м’яча.

Перший у світі Squared Ball, футбольний м’яч, що не піддається фізичним законам, створений для того, щоб нагадати про абсурдні фінансові перешкоди, з якими стикаються жінки у своїй кар’єрі, вони ніби грають в іншу гру. Розроблений у партнерстві з креативною командою Edelman та виробничим партнером Rasenreich, Квадратний м’яч має унікальний, індивідуальний дизайн та дев’ять різних кольорових шарів, що відображають факти та цифри про те, що жінки повинні подолати, щоб грати на професійному рівні.

Загалом понад 100 м’ячів будуть роздані командам, інфлюенсерам та з’являться на трибунах у ключові моменти турніру та за його межами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Рідна команда Allianz у Німеччині, ФК «Баварія», протестувала прототип і продемонструвала Квадратний м’яч на відкритті сезону. Кілька гравців національної збірної взяли участь у кампанії, обговорюючи виклики, з якими вони зіткнулися на шляху до здійснення своєї мрії грати у футбол.

Щоб підтримати молодих гравців у боротьбі з фінансовою незахищеністю, Allianz пропонує їм нову програму фінансової грамотності: “Готові тренери”.

Розкажіть друзям про новину