Pilsener, найпопулярніше пиво в Еквадорі та давній прихильник національного футболу, революціонізував досвід вболівальників, запустивши «Beer Refill» — інноваційну та розважальну ініціативу бренду, яка перетворює розлите пиво на символ святкування та зв’язку.
Розроблена агентством Delta MullenLowe, кампанія використовує веселий та неочікуваний інсайт: еквадорські вболівальники в запалі святкування голів та чудової гри часто розливають до 40% свого пива. Замість того, щоб бачити в цьому проблему, Pilsener побачив можливість віддячити своїй пристрасній аудиторії у незабутній спосіб.
Рішенням стали «Beercams» — стадіонні камери, натхнені популярними «камерами поцілунків», які фіксували саме ті моменти, коли вболівальники розливають пиво. Коли ці моменти виявляються, офіційний представник бренду поспішав наповнити келих вболівальника на місці, гарантуючи, що ніхто не пропустить можливість насолодитися своїм напоєм.
Щоб розширити кампанію за межі стадіону, Pilsener поділився реальними моментами Beercam у соціальних мережах та на диджитал-платформах.