Для українців створили проєкт про те, як комунікувати з людьми з видимими травмами війни
29 Кві 2024, 17:36

Для українців створили проєкт про те, як комунікувати з людьми з видимими травмами війни

Havas Ukraine та Superhumans Center розробили радник для кожного, хто прагне розібратися в сучасній етиці та коректному спілкуванні з людьми з видимими травмами війни.

Проєкт «Суперлюди всюди» для кожного, хто хоч раз ніяковів та не знав, що казати, як поводитись: бігти на допомогу чи залишатись на місці, дивитись чи відводити погляд при зустрічі у місті з людиною з видимими травмами війни. 

Розповсюджуючи інформацію у загальнодоступних місцях, українці разом формують нову норму і стимулюють до розвитку не лише тих людей, що постають перед цим питанням, а й тих, для кого потреба в цьому не була очевидною. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Superhumans Center пройшли шлях від ступору до невимушеності у спілкуванні з кожним, хто втратив кінцівку, і готові поділитись перевіреними часом рекомендаціями. Havas Ukraine розробили прості та дієві інструменти поширення підказок з сучасної комунікації. 

Superhumans Center та Havas Ukraine запрошують представників українського бізнесу долучитись до ініціативи та скористатись готовими просвітницькими продуктами.

Команда закликає наклеїти у закладі наліпки з QR-кодом на просвітницький сайт. Наліпки можна безкоштовно завантажити на сайті. Розмістити їх у місцях очікування відвідувачів: біля каси, на дзеркалі у вбиральні, у ліфті, на дверях закладу тощо. 

На сайті кожен охочий знайде підказки з екологічної комунікації та взаємодії з людьми з видимими травмами війни. Сайт містить як коротку нотатку, так і ґрунтовні рекомендації, словник, ‍як «клас» і як «не клас» висловлюватись та посилання на готовий до друку макет наліпки.

«Я часто бачила у мережі пости випускників Superhumans Center, у яких вони ділились відчуттями щодо стигматизації суспільством людей з протезами. Але я й бувала на місці тої панянки, що йде вранішнім Києвом випити кавусю в улюблену кав’ярню і ніяково відводить погляд від пана з протезом руки, що п’є таку ж кавусю за сусіднім столиком. Я постійно запитувала себе, — якої моєї поведінки потребує незнайома мені людина? Бо мені, з одного боку, дуже цікаво роздивитись, а з іншого — ніяково залізти у особистий простір незнайомця. А ще й з третього — дивно вдавати навмисну байдужість, бо це наша реальність. Так виходить, що я прийшла до Ольги Руднєвої і команди Superhumans Center з пропозицією створити проєкт для себе. Але сподіваюсь, що і для більшості українців. Я впевнена, що наше загартоване суспільство більш ніж готове до адекватної комунікації, але «це ж треба десь шукати інфу». Тому мрію максимально оточити себе і всіх підказками, до яких у будь-яку хвилину зможу звернутись», — розповідає Світлана Лобанова, СЕО агенції креативного маркетингу Havas Ukraine.

«Найпопулярніше запитання, яке нам ставлять: як краще спілкуватися сьогодні з людьми, які отримали травму війни, як з ними поводитись, чи можна дивитись на травмовану кінцівку чи обличчя? Чи завжди травмована людина — це людина в кріслі колісному, на протезі або у військовій формі? Чи можемо ми своїми спробами допомогти або заговорити, зробити гірше? Як бути, якщо отримали різку відповідь? Разом з Havas Ukraine ми зібрали поради щодо етичної комунікації в нових реаліях. Надважливо нам всім зараз навчитися співіснувати, жити не поряд, а разом один з одним та поважати досвід один одного. Вибудова нових стандартів взаємодії має стати нашим першим кроком до побутової терапії. І тут в кожного з нас своя роль», — ділиться Ольга Руднєва, СЕО Superhumans Center

Розкажіть друзям про новину