Для тинейджерів створили стоп-хенгери для захисту особистого простору
26 Лют 2024, 17:15

Для тинейджерів створили стоп-хенгери для захисту особистого простору

Український бренд доглядової косметики для тинейджерів teens only створив серію стоп-хенгерів на двері, щоб допомогти тинейджерам захищати свій власний простір. 

Ідея створити стоп-хенгери народилась під час зйомок тинейджерів для відеопроєкту бренду #teen_talks, присвяченому повазі до персональних кордонів підлітків. Більш широке опитування виявило, що один з найбільш дратуючий проявів неповаги до персональних кордонів підлітків вдома — коли дорослі заходять в кімнату без стуку. 

Так народилась ідея створити простий, але ефективний спосіб окреслити територію підлітків — стоп-хенгери на двері.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Стоп-хенгери не тільки позначають особистий простір підлітків, але й сприяють створенню здорових відносин між дорослими та тинейджерами. Завдяки хенгерам тинейджери можуть легко позначити свою особисту територію, повідомити про свій настрій та звернути увагу інших членів родини, якщо їм потрібен «час наодинці». 

Стоп-хенгери можна отримати в подарунок при оформленні замовлення онлайн чи офлайн. Також у тинейджерів була можливість виграти індивідуальний набір, приймаючи участь у конкурсі в соціальних мережах бренду. 

Розкажіть друзям про новину