Для тих, хто став жертвою крадіжки морозива, запустили гарячу лінію
20 Бер 2025, 11:16

Для тих, хто став жертвою крадіжки морозива, запустили гарячу лінію

Коли чотирирічний хлопчик з Вісконсіна нещодавно зателефонував до служби порятунку 911, щоб повідомити про те, що його мати «вкрала» його морозиво, ця історія облетіла всі провідні ЗМІ.

Бренд морозива Tillamook та його агентство Leo Chicago перетворили цей вірусний момент на грайливу кампанію. Протягом обмеженого часу Tillamook приходить на допомогу, запускаючи Tillamook Meltdown Line — спеціальний телефонний номер для тих, хто став жертвою крадіжки морозива.

Клієнти могли зателефонувати за номером (833) MLT-DOWN та отримати безкоштовну заміну морозива Tillamook. Гаряча лінія працюватиме, доки не закінчаться запаси.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео