Для тих, хто став жертвою крадіжки морозива, запустили гарячу лінію
20 Мар 2025, 11:16

Для тих, хто став жертвою крадіжки морозива, запустили гарячу лінію

Коли чотирирічний хлопчик з Вісконсіна нещодавно зателефонував до служби порятунку 911, щоб повідомити про те, що його мати «вкрала» його морозиво, ця історія облетіла всі провідні ЗМІ.

Бренд морозива Tillamook та його агентство Leo Chicago перетворили цей вірусний момент на грайливу кампанію. Протягом обмеженого часу Tillamook приходить на допомогу, запускаючи Tillamook Meltdown Line — спеціальний телефонний номер для тих, хто став жертвою крадіжки морозива.

Клієнти могли зателефонувати за номером (833) MLT-DOWN та отримати безкоштовну заміну морозива Tillamook. Гаряча лінія працюватиме, доки не закінчаться запаси.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

20 Мар 2025, 11:16
Расскажите друзьям про новость

Еще новости по теме

Взрослые заговорили детскими голосами, чтобы подчеркнуть мягкость мишек Haribo
Взрослые заговорили детскими голосами, чтобы подчеркнуть мягкость мишек Haribo
Экранное время детей стало причиной суда над родителями
Экранное время детей стало причиной суда над родителями
Элтон Джон снялся для рекламы сети оптик
Элтон Джон снялся для рекламы сети оптик