Для тих, хто став жертвою крадіжки морозива, запустили гарячу лінію
20 Мар 2025, 11:16

Для тих, хто став жертвою крадіжки морозива, запустили гарячу лінію

Коли чотирирічний хлопчик з Вісконсіна нещодавно зателефонував до служби порятунку 911, щоб повідомити про те, що його мати «вкрала» його морозиво, ця історія облетіла всі провідні ЗМІ.

Бренд морозива Tillamook та його агентство Leo Chicago перетворили цей вірусний момент на грайливу кампанію. Протягом обмеженого часу Tillamook приходить на допомогу, запускаючи Tillamook Meltdown Line — спеціальний телефонний номер для тих, хто став жертвою крадіжки морозива.

Клієнти могли зателефонувати за номером (833) MLT-DOWN та отримати безкоштовну заміну морозива Tillamook. Гаряча лінія працюватиме, доки не закінчаться запаси.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

20 Мар 2025, 11:16
Расскажите друзьям про новость

Еще новости по теме

Самые дикие футбольные предрассудки: как Heineken устроил доставку паба для верных фанаток
Самые дикие футбольные предрассудки: как Heineken устроил доставку паба для верных фанаток
Хлеб стал открыткой из Новой Зеландии
Хлеб стал открыткой из Новой Зеландии
Навесы со смыслом: как Coca-Cola запустила кампанию в поддержку мексиканских предпринимателей
Навесы со смыслом: как Coca-Cola запустила кампанию в поддержку мексиканских предпринимателей

MMR Events