Щоб відзначити історичний день, День звільнення рабів, яке відбулося 19 червня, у безтурботний спосіб, креативне агентство Mother New York дебютувало з новою кампанією «Auntie Whine», названою на честь того, як тітоньки «рухають» стегнами після кількох напоїв на сімейних посиденьках.
Ідеально приурочена до сезону пікніків, Auntie Whine включає в себе лімітовану серію вина та чудовий плейлист, щоб відзначити тітоньок та їхні фірмові танцювальні рухи.
Саме вино передає дух тітоньки з «нотками какао-масла» та «легким, як шовкова шапочка для сну, смаком», як його описує агентство. Для запуску вина було створено грайливий відеоролик, що демонструє чудовий дизайн пляшки.
Плейлист «Auntie Whine», доступний для прослуховування на Spotify, включає ямайських танцювальних і реггі-виконавців, таких як Serani, Chaka Demus & Pliers та Gyptian.
За словами Пенелопи Васкес, креативниці з Mother New York, вайнінг — це вид танцю, заснований на русі талії та стегон у культурі карибських чорношкірих. Вона пояснює: «Вайнінг є одночасно витонченим і чуттєвим, подібно до того, як ваша улюблена тітонька може танцювати, тримаючи в руках келих улюбленого вина».
Васкес також підкреслила зв’язок між Днем свободи та тітками: «Тітки є важливою частиною темношкірих родин і громади. Незалежно від того, чи є вони насправді тітками, чи просто випромінюють «анті-вайб», вони приносять веселощі, індивідуальність і теплоту на сімейні та громадські зібрання, багато з яких відбуваються протягом літа».