Для темношкірих «тітоньок» створили спеціальне вино та реггі-плейлист
20 Чер 2024, 11:17

Для темношкірих «тітоньок» створили спеціальне вино та реггі-плейлист

Щоб відзначити історичний день, День звільнення рабів, яке відбулося 19 червня, у безтурботний спосіб, креативне агентство Mother New York дебютувало з новою кампанією «Auntie Whine», названою на честь того, як тітоньки «рухають» стегнами після кількох напоїв на сімейних посиденьках.

Ідеально приурочена до сезону пікніків, Auntie Whine включає в себе лімітовану серію вина та чудовий плейлист, щоб відзначити тітоньок та їхні фірмові танцювальні рухи.

Саме вино передає дух тітоньки з «нотками какао-масла» та «легким, як шовкова шапочка для сну, смаком», як його описує агентство. Для запуску вина було створено грайливий відеоролик, що демонструє чудовий дизайн пляшки.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Плейлист «Auntie Whine», доступний для прослуховування на Spotify, включає ямайських танцювальних і реггі-виконавців, таких як Serani, Chaka Demus & Pliers та Gyptian.

За словами Пенелопи Васкес, креативниці з Mother New York, вайнінг — це вид танцю, заснований на русі талії та стегон у культурі карибських чорношкірих. Вона пояснює: «Вайнінг є одночасно витонченим і чуттєвим, подібно до того, як ваша улюблена тітонька може танцювати, тримаючи в руках келих улюбленого вина».

Васкес також підкреслила зв’язок між Днем свободи та тітками: «Тітки є важливою частиною темношкірих родин і громади. Незалежно від того, чи є вони насправді тітками, чи просто випромінюють «анті-вайб», вони приносять веселощі, індивідуальність і теплоту на сімейні та громадські зібрання, багато з яких відбуваються протягом літа».

Розкажіть друзям про новину