Щоб допомогти кардіохірургам вдосконалити свою вправність, видатний кардіохірург, шеф-кухар, нагороджений зіркою Мішлен та міжнародна медико-технологічна компанія Getinge представили унікальну кулінарну книгу з рецептами, які вимагають хірургічної точності.
Хоча медичні пристрої в операційній мають потенціал для революції в лікуванні пацієнтів, їхня ефективність нерозривно пов’язана зі спритністю, координацією та прискіпливою увагою до деталей хірурга. Усвідомлюючи це, Getinge вирішила вшанувати один з найважливіших інструментів під час операції — вмілі руки, які працюють в операційних по всьому світу. Унікальною даниною поваги стала кулінарна книга для кардіохірургів.
«Кулінарна книга кардіохірурга відзначає їх феноменальну майстерність, а також є чудовим навчальним посібником. Хірурги постійно практикують свої навички — як в операційній, так і вдома, щоб підтримувати концентрацію уваги, фізичну та розумову вправність. Ця кулінарна книга може допомогти їм у цьому в інноваційний та творчий спосіб», — говорить Карстен Блекер, комерційний директор компанії Getinge.
Усі дев’ять рецептів у книзі розроблені нью-йоркським серцево-судинним і торакальним хірургом доктором медицини Ніравом Пателем та Фредріком Берселіусом, володарем двох зірок Мішлен, засновником і власником нью-йоркського ресторану «Aska».
Рецепти включають щонайменше одну хірургічну техніку, яка перевіряє спритність: точне розрізання, ін’єкції в невелику, обмежену ділянку, накладання хірургічних швів, анатомічне препарування, а також навички дбайливого поводження та концентрації уваги.
Окрім книги, кампанія також включає в себе короткий документальний фільм про проєкт, інтерв’ю, цільову сторінку та дописи у соціальних медіа. За розробкою кампанією стоїть агентство Forsman & Bodenfors.
«Хірургічний персонал зазвичай годинами тренує свою спритність в операційній та поза нею. Дехто займається хобі, наприклад, грою на гітарі чи складанням орігамі. Кулінарна книга кардіохірурга — це абсолютно новий спосіб відточити хірургічні навички, а також відзначення тих навичок, якими хірурги вже володіють», — сказав Лео Даль, креативний директор Forsman & Bodenfors.