Для канадців створили сервіс для пошуку кетчупу Heinz в найближчих ресторанах
03 Тра 2024, 11:47

Для канадців створили сервіс для пошуку кетчупу Heinz в найближчих ресторанах

Нещодавно компанія Kraft Heinz запустила рекламну кампанію «Heinz Finder», щоб переконатися, що їхні клієнти більше не будуть розчаровані ресторанами, де немає кетчупу Heinz.

Ця інноваційна кампанія використовує передову технологію розпізнавання зображень від Google, що дозволяє користувачам просто сфотографувати пляшку кетчупу Heinz, щоб миттєво знайти найближчі ресторани, які з гордістю подають кетчуп Heinz. Сервіс навіть пропонує зручні схеми проїзду, щоб шанувальники Heinz могли легко знайти свою улюблену приправу під час відвідування ресторану.

Після успішного дебюту в Канаді «Heinz Finder» планується до поширення ще на три ринки. Для ефективного просування цієї послуги компанія Kraft Heinz застосувала комплексну маркетингову стратегію з особливим акцентом на диджитал зовнішню рекламу в Онтаріо, Альберті та Британській Колумбії.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Бездоганна інтеграція технологій не лише покращує користувацький досвід, але й сприяє відкриттю місцевих закладів харчування, які включають продукцію Heinz у своє меню.

Брінна Ейлворд, виконавча креативна директорка Gut Toronto, високо оцінює простоту кампанії, підкреслюючи її здатність відповідати спільним бажанням споживачів та бізнесу. Вона підкреслює привабливість кетчупу Heinz серед споживачів і взаємну зацікавленість ресторанів у залученні більшої кількості відвідувачів.

Розкажіть друзям про новину