Франшиза чоловічих перукарень Sport Clips Haircuts об’єдналася з брендом спортивних головних уборів Lids для створення нового інноваційного аксесуару для чоловіків.
Спільно з незалежним агентством Preacher обидва бренди представили першу в історії «Clear Hat» — своє рішення, що дозволяє чоловікам похвалитися новою стрижкою та бути стильним водночас.
Нетрадиційна ідея народилася із суперництва між щойно підстриженим волоссям чоловіка та його улюбленим головним убором. З «Clear Hat» чоловікам більше не доведеться обирати, чим хизуватися, адже тепер вони можуть показувати і те, і інше.
Вперше «Clear Hat» дебютував у Національний день капелюха 15 січня минулого року в соціальних мережах брендів.
20 січня Sport Clips Haircuts та Lids виставили на продаж 100 ексклюзивних головних уборів для щасливих переможців.