Для чоловіків створили прозору кепку, яка дозволяє хизуватися новою стрижкою
21 Січ 2025, 11:26

Для чоловіків створили прозору кепку, яка дозволяє хизуватися новою стрижкою

Франшиза чоловічих перукарень Sport Clips Haircuts об’єдналася з брендом спортивних головних уборів Lids для створення нового інноваційного аксесуару для чоловіків.

Спільно з незалежним агентством Preacher обидва бренди представили першу в історії «Clear Hat» — своє рішення, що дозволяє чоловікам похвалитися новою стрижкою та бути стильним водночас.

Нетрадиційна ідея народилася із суперництва між щойно підстриженим волоссям чоловіка та його улюбленим головним убором. З «Clear Hat» чоловікам більше не доведеться обирати, чим хизуватися, адже тепер вони можуть показувати і те, і інше.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Вперше «Clear Hat» дебютував у Національний день капелюха 15 січня минулого року в соціальних мережах брендів.

20 січня Sport Clips Haircuts та Lids виставили на продаж 100 ексклюзивних головних уборів для щасливих переможців.

Розкажіть друзям про новину