Для боротьби з расизмом в бразильських магазинах створили сумку
26 Бер 2024, 16:55

Для боротьби з расизмом в бразильських магазинах створили сумку

Незважаючи на те, що сцени приниження кольорових людей та інших маргіналізованих груп у магазинах, коли їхні сумки обшукують за звинуваченням у крадіжці, набули широкого розголосу у ЗМІ, вони залишаються рутинним явищем у бразильських магазинах.

Для боротьби з расизмом у магазинах агенція Grey Brazil створила «The Anti-Racist Handbag» у партнерстві з приватним навчальним закладом Universidade Zumbi dos Palmares для їхньої програми Zero Racism. Програма має на меті покласти край расизму в споживчому середовищі та підвищити обізнаність про Закон 14.532/2023.

Сумки були створені місцевими майстрами. Вони будуть роздані більш ніж 15 інфлюенсерам, які посилять послання Zero Racism про подолання расизму та підвищать популярність Закону 14.532/2023. Також було залучено додаткових дизайнерів для створення власних версій сумок, наступний дизайн якої буде представлений 1 квітня.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

На кожній сумці всередині є етикетка з посиланням на закон — ті, кого змусять відкрити сумку, матимуть його на своєму боці. Крім того, тисячі етикеток роздадуть окремим особам, щоб вони вклеювали їх у власні сумки. Також етикетка містить QR-код, який забезпечує негайний і простий спосіб повідомити про інцидент в правоохоронні органи.

Декан Universidade Zumbi dos Palmares, професор, доктор Жозе Вісенте каже, що мета кампанії — привернути увагу до ситуації, яка найчастіше трапляється з темношкірими людьми.

Частина доходу від продажу сумок надходить безпосередньо до Zumbi для проведення антирасистських тренінгів для персоналу.

«Наша мета полягає в тому, щоб більше компаній ознайомилися з програмою Zero Racism і приєдналися до ініціативи, навчаючи своїх співробітників антирасистській поведінці. Крім того, ми хочемо, щоб люди знали, що існує канал, за яким кожен, хто зазнав будь-якого виду расистського насильства в магазині, може повідомити про інцидент в правоохоронні органи».

Розкажіть друзям про новину