Незважаючи на те, що сцени приниження кольорових людей та інших маргіналізованих груп у магазинах, коли їхні сумки обшукують за звинуваченням у крадіжці, набули широкого розголосу у ЗМІ, вони залишаються рутинним явищем у бразильських магазинах.
Для боротьби з расизмом у магазинах агенція Grey Brazil створила «The Anti-Racist Handbag» у партнерстві з приватним навчальним закладом Universidade Zumbi dos Palmares для їхньої програми Zero Racism. Програма має на меті покласти край расизму в споживчому середовищі та підвищити обізнаність про Закон 14.532/2023.
Сумки були створені місцевими майстрами. Вони будуть роздані більш ніж 15 інфлюенсерам, які посилять послання Zero Racism про подолання расизму та підвищать популярність Закону 14.532/2023. Також було залучено додаткових дизайнерів для створення власних версій сумок, наступний дизайн якої буде представлений 1 квітня.
На кожній сумці всередині є етикетка з посиланням на закон — ті, кого змусять відкрити сумку, матимуть його на своєму боці. Крім того, тисячі етикеток роздадуть окремим особам, щоб вони вклеювали їх у власні сумки. Також етикетка містить QR-код, який забезпечує негайний і простий спосіб повідомити про інцидент в правоохоронні органи.
Декан Universidade Zumbi dos Palmares, професор, доктор Жозе Вісенте каже, що мета кампанії — привернути увагу до ситуації, яка найчастіше трапляється з темношкірими людьми.
Частина доходу від продажу сумок надходить безпосередньо до Zumbi для проведення антирасистських тренінгів для персоналу.
«Наша мета полягає в тому, щоб більше компаній ознайомилися з програмою Zero Racism і приєдналися до ініціативи, навчаючи своїх співробітників антирасистській поведінці. Крім того, ми хочемо, щоб люди знали, що існує канал, за яким кожен, хто зазнав будь-якого виду расистського насильства в магазині, може повідомити про інцидент в правоохоронні органи».