Дівчинка-катастрофа з відомого мему спалила хейтерські відгуки про мережу піцерій
20 Лис 2023, 13:02

Дівчинка-катастрофа з відомого мему спалила хейтерські відгуки про мережу піцерій

Диджитал світ знову спалахнув завдяки креативному агентству McKinney, яке нещодавно створило TikTok-кампанію для американської мережі піцерій Little Caesars «Burn The Burns».

Бренд запросив героїню відомого інтернет-мему «Дівчинка-катастрофа» Зої Рот.

У ролику вона підпалила погані відгуки про Little Caesars, а трьох хейтерів запросили спробувати піцу ще раз, щоб ті переконались, що вона дуже смачна.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Burn The Burns» зібрала вражаючі 53,6 мільйона переглядів, а з моменту виходу тизерного відео кампанії акаунт Little Caesars отримав +19 тис. підписників на TikTok.

@littlecaesarspizza

This is what happens when you talk bad about our pizza.

♬ original sound – Little Caesars

«Для нас запрошення Зої стати ведучою цієї кампанії було справжнім подарунком, — каже креативний директор McKinney Джеймсон Россі. — Ми хотіли переконатися, що ми не ненавидимо хейтерів, а робимо з ними щось веселе, що змусить людей говорити. А ніщо не змусить людей говорити більше, ніж 9-метровий вогонь піци, оживлення культового мему та багато хеві-метал музики».

Розкажіть друзям про новину