Дівчинка-катастрофа з відомого мему спалила хейтерські відгуки про мережу піцерій
20 Лис 2023, 13:02

Дівчинка-катастрофа з відомого мему спалила хейтерські відгуки про мережу піцерій

Диджитал світ знову спалахнув завдяки креативному агентству McKinney, яке нещодавно створило TikTok-кампанію для американської мережі піцерій Little Caesars «Burn The Burns».

Бренд запросив героїню відомого інтернет-мему «Дівчинка-катастрофа» Зої Рот.

У ролику вона підпалила погані відгуки про Little Caesars, а трьох хейтерів запросили спробувати піцу ще раз, щоб ті переконались, що вона дуже смачна.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Burn The Burns» зібрала вражаючі 53,6 мільйона переглядів, а з моменту виходу тизерного відео кампанії акаунт Little Caesars отримав +19 тис. підписників на TikTok.

@littlecaesarspizza

This is what happens when you talk bad about our pizza.

♬ original sound – Little Caesars

«Для нас запрошення Зої стати ведучою цієї кампанії було справжнім подарунком, — каже креативний директор McKinney Джеймсон Россі. — Ми хотіли переконатися, що ми не ненавидимо хейтерів, а робимо з ними щось веселе, що змусить людей говорити. А ніщо не змусить людей говорити більше, ніж 9-метровий вогонь піци, оживлення культового мему та багато хеві-метал музики».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео