Диджитал світ знову спалахнув завдяки креативному агентству McKinney, яке нещодавно створило TikTok-кампанію для американської мережі піцерій Little Caesars «Burn The Burns».
Бренд запросив героїню відомого інтернет-мему «Дівчинка-катастрофа» Зої Рот.
У ролику вона підпалила погані відгуки про Little Caesars, а трьох хейтерів запросили спробувати піцу ще раз, щоб ті переконались, що вона дуже смачна.
«Burn The Burns» зібрала вражаючі 53,6 мільйона переглядів, а з моменту виходу тизерного відео кампанії акаунт Little Caesars отримав +19 тис. підписників на TikTok.
@littlecaesarspizza This is what happens when you talk bad about our pizza.
♬ original sound – Little Caesars
«Для нас запрошення Зої стати ведучою цієї кампанії було справжнім подарунком, — каже креативний директор McKinney Джеймсон Россі. — Ми хотіли переконатися, що ми не ненавидимо хейтерів, а робимо з ними щось веселе, що змусить людей говорити. А ніщо не змусить людей говорити більше, ніж 9-метровий вогонь піци, оживлення культового мему та багато хеві-метал музики».