09 Бер 2023, 12:53

Дівчинка-геній стала героїнею ролика McDonald’s

Агенція DDB Romania запустила нову цінну платформу для McDonald’s в Румунії, призначену для всіх, хто хоче отримати пропозицію, яка збереже їхній день і бюджет.

Люди звикли до певного рівня життя, а зростання цін та інфляція можуть перетворити будь-який привілей на невирішуване рівняння. McDonald’s — це бренд, добре відомий тим, що швидко адаптується до потреб споживачів. Тому, щоб допомогти споживачам не відставати від своїх уподобань, McDonald’s запустив платформу, призначену для всіх, хто хоче не відставати від своїх уподобань, але при цьому враховує свій бюджет.

Марія, головна героїня рекламного ролика, є генієм, який прораховує всі сценарії своїм математичним мисленням. З характером, натхненним деякими жіночими персонажами, які нещодавно увійшли до поп-культури, Марія стає ідеальним головним героєм для запуску нової платформи McDonald’s, Home Menu Mix — платформа, яка наголошує на потребі людей у хорошому співвідношенні ціни та якості.

McDonald’s вважає, що румунських споживачів характеризують кілька дуже важливих аспектів: оптимізм, життєрадісність, а також потребу відчувати, що вони роблять розумний вибір. І для McDonald’s важливо пропонувати своїм клієнтам варіанти, що дозволяють їм щоразу робити найкращий вибір для себе та своєї сім’ї.

«У McDonald’s постійно прагнуть приносити користь за допомогою продуктів, послуг та пакетів, і кампанія Home Menu Mix є новою комунікаційною платформою, покликаною підкреслити цю турботу про хороше співвідношення ціни та якості. На цей раз ми прагнемо задовольнити клієнтів за допомогою пакету, що складається з найпопулярніших продуктів McDonald’s, де ми поєднуємо вигідну пропозицію із гнучкістю вибору ваших улюблених меню. Таким чином, кожне бажання буде задоволене, а на обідах з родиною та друзями зекономлено». — сказала Ірина Анхелеску, директор з маркетингу прем’єр-ресторанів McDonald’s Румунії.

«Запустивши платформу цінності бренду McDonald’s, ми поставили собі за мету надати ідеальне рішення щодо співвідношення часу, грошей та якості, яке має на увазі кожна людина, яка дбає про бюджет. Ми хотіли підтримати підхід бренду до підвищення цінності життя людей як через повсякденні дії, а й через спілкування. Криза підштовхує бренди до просування, але McDonald’s – це бренд, який приносить більше і краще з кожним випущеним продуктом. Ми хочемо, щоб це відображалось у наших комунікаціях», — пояснила Джорджіана Ротару, директор із роботи з клієнтами DDB Romania.

«Ось так з’явилася Марія. Прискіплива дитина, яка використовує своє критичне мислення, щоб упоратися з будь-якою ситуацією. Важко догодити, раціональна та перфекціоністка, Марія — гіперраціональна людина, яка розглядає всі сценарії. Натхненна персонажами, які нещодавно увійшли до поп-культури, Марія стає ідеальною головною героїнею для запуску нової платформи McDonald’s», — сказав Олександру Ілієску, старший копірайтер DDB Romania.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео