Бренд туалетного паперу Who Gives A Crap представив свою останню рекламну кампанію «Winnie-The-Pooh: The Deforested Edition». Переосмислюючи дитячу класику Алана Александера Мілна, бренд сподівається висвітлити вплив вирубки лісів у всьому світі.
На перероблених ілюстраціях Вінні та його друзі оточені зрубаними деревами, які уособлюють наслідки щоденного вирубування лісів для виробництва туалетного паперу.
Саймон Гріффітс, засновник Who Gives A Crap, сказав: «У всьому світі ми продовжуємо з радістю витиратися та ігнорувати вплив великомасштабного виробництва туалетного паперу на навколишнє середовище. Внесення невеликих змін у вашу щоденну туалетну рутину може мати велике значення».
Дослідження, проведене брендом, показало, що половина британських батьків (53%) стверджують, що їхні діти висловлювали занепокоєння з приводу екологічних проблем. При цьому 86% мам і тат дітей віком від 6 до 11 років зізналися, що іноді або часто не можуть відповісти на питання, які хвилюють їхню дитину.
«Winnie-The-Pooh: The Deforested Edition» створили з використанням переробленого паперу зі старих зошитів та канцелярського приладдя.