Департамент освіти Великої Британії та креативна агенція Havas London запустили нову кампанію «Grow Like Only a Teacher Can», покликану надихнути та залучити нову хвилю талантів до професії вчителя.
Кампанія, спрямована на збільшення кількості бажаючих стати вчителем, проливає світло на численні переваги, пов’язані з роботою вчителя, у тому числі на ті, які менш відомі широкому загалу, як-от різноманітні кар’єрні шляхи та заробітна плата.
В основі кампанії лежить фільм, у якому розповідається про реального вчителя математики Бенджаміна Гудвіна. Фільм номінованим на премію БАФТА, та спродюсований агенцією Pulse Productions, простежує шлях вчителя Бена з першого робочого дня, показуючи вчительство як різноманітну та повноцінну професію, що пропонує безмежні можливості для особистого та професійного зростання. Фільм завершується потужним посланням платформи бренду: «Every Lesson Shapes a Life».
Фільм супроводжується короткими версіями, адаптованими для соціальних мереж. Підкреслюючи настрій кампанії, зовнішня реклама та соціальні активації розповідають про підтримку, яку надає програма «Get into Teaching service» майбутнім кандидатам на посаду вчителя, і торкаються таких тем, як стартові зарплати вчителів: «З мінімальною зарплатою у 30 тис. фунтів стерлінгів можна робити те, що ти любиш».
Кампанія базується на бренд-платформі Міністерства освіти «Every Lesson Shapes a Life», яка стартувала у 2018 році, а другий етап відбувся у 2020 році. У 2022 році Havas London було повторно призначено креативним та стратегічним лідером з підбору вчителів для DFE за результатами конкурсного відбору.
Енді Гарнетт і Ден Коул, виконавчі креативні директори Havas London, додали: «Було вкрай важливо залучити нашу аудиторію таким чином, щоб задовольнити їхні кар’єрні потреби, залишаючись вірними цій захоплюючій професії. Відібравши реальних вчителів та учнів, ми забезпечили достовірність ролей. А продемонструвавши численні переваги роботи вчителя — від особистісного зростання до зміни життя (як учнів, так і їхнього власного), ми прагнули надихнути наступне покоління на професію через нову захоплюючу призму».
Коментуючи свою участь у зйомках, вчитель математики Бен Гудвін сказав: «Немає іншої роботи, яка б могла зрівнятися з роботою вчителя, і мені дуже сподобалося брати участь у цій новій кампанії, щоб показати іншим саме це. Не можна заперечувати, що це важка робота, але винагорода та можливість розвиватися як особистість, безумовно, переважують це. Не буває двох однакових днів — роль випробовує тебе, але в найкращому сенсі. Мої студенти продовжують дивувати, вражати і змушувати мене посміхатися щодня. Як вчитель, ви дійсно знайомитеся з молодими людьми і розділяєте з ними роки їхнього становлення, допомагаючи формувати їх і спостерігаючи за тим, як вони перетворюються на молодих людей, що є неймовірним досвідом. Це не те, що можна отримати на іншій роботі: бачити, як ти змінюєш їхнє життя на краще, одночасно формуючи своє власне».