Деніел Крейг став обличчям кампанії Loewe
15 Лип 2024, 16:17

Деніел Крейг став обличчям кампанії Loewe

LOEWE офіційно представив кампанію чоловічого одягу сезону осінь-зима 2024, головним героєм якої став голлівудський актор Деніел Крейг, відомий своєю культовою роллю Джеймса Бонда.

У колекції були представлені роботи американського художника Річарда Хокінса, відомий тим, що поєднує відсилання до поп-культури з таємничими посиланнями та цитатами. Він часто черпає натхнення в сучасних знаменитостях, секс-туризмі, а також грецькій та римській скульптурі.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений LOEWE (@loewe)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Протягом останніх трьох десятиліть творчість Хокінса зосереджувалася навколо його захоплення чоловічим тілом, літературними та філософськими міфологемами, що лежать в основі його репрезентації. Провокація стикається з естетикою і перетворюється на головне натхнення для цієї колекції.

У цих зображеннях кампанії Крейг постає об’єктом захоплення, що йде пліч-о-пліч з натхненням Хокінса від сучасних знаменитостей і здатністю Джонатана Андерсона об’єднати поп-культуру з характерною естетикою LOEWE.

Розкажіть друзям про новину