Дедпул, Агент 007 та інші кіногерої розкажуть українцям про правила безпеки
18 Лис 2024, 11:28

Дедпул, Агент 007 та інші кіногерої розкажуть українцям про правила безпеки

Створення безпечного середовища для українців — один із головних пріоритетів держави. Тож протягом останніх років ЮНІСЕФ разом із Міністерством внутрішніх справ України, Державною службою України з надзвичайних ситуацій та Національною поліцією України об’єднали зусилля задля створення спільних комунікаційних кампаній, аби запобігти надзвичайним ситуаціям.

З цим допомогли креативники з Rockets Growth R&D, запропонувавши нестандартне рішення, що привернуло увагу багатьох — залучити до активності Дедпула, Агента 007, Гаррі Поттера та Майстра Йоду.

Креативники подумали: а до кого б точно прислухались люди? До тих, хто є прикладом для наслідування та захоплень, як… як герої з улюблених фільмів! Так, для створення аудіороликів залучили дикторів, що є офіційними українськими голосами Дедпула, Майстра Йоди, Джеймса Бонда, а також Гаррі Поттера з Геґрідом. Ба більше, пропрацьовуючи ці ролики, команда повністю вивчила tone of voice кожного з героїв, аби текст звучав максимально природньо для них.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Для нас важливо не лише звернути увагу до важливих питань безпеки, а й зробити це таким чином, щоб люди, особливо підлітки, справді прислухались. Згідно з останніми дослідженнями, тільки 11% українців носять світловідбиваючі елементи, а серед дітей, які інколи використовують флікери, 35% забувають їх одягнути. Крім того, 53% українських підлітків схильні до небезпечної поведінки, хоча добре проінформовані про ризики, пов’язані з мінами та іншими вибухонебезпечними предметами. Отже, наше завдання — за допомогою героїв, яких люблять і до яких прислухаються, донести основні повідомлення про безпеку до батьків та дітей. Віримо, що цей нестандартний підхід дозволить не лише привернути увагу, а й допомогти змінити поведінку та зберегти життя», — зазначила Оксана Пейчева, менеджерка програм із соціальних і поведінкових змін ЮНІСЕФ.

Кампанія створена ЮНІСЕФ за підтримки МВС, ДСНС та НПУ. Аудіозвернення улюблених героїв скоро можна буде почути в мережі магазинів «Аврора» та на радіо.

Розкажіть друзям про новину