Американська мережа ресторанів фаст-фуду Carl’s Jr. підготувала веселу гумористичну кампанію до Дня безкоштовних бургерів. У співпраці з остінським креативним агентством Callen мережа випустила серію навчальних відеороликів, які нібито мали на меті підготувати працівників до хаосу, що очікується, коли голодні клієнти наб’ються до них за безкоштовною їжею.
Запущені напередодні Супербоулу, ці відеоролики, замасковані під серйозні корпоративні матеріали, давали жартівливі поради про те, як поводитися з голодними ордами клієнтів, що очікуються в особливий день, 12 лютого, в очікуванні бургерів.
Від заспокоєння голодних мас до оволодіння мистецтвом бургерної дипломатії — співробітники Carl’s Jr. пройшли крізь усе це у веселій формі.
Carl’s Jr. запустив також фальшивий веб-сайт carlsjr-internal.training, з вікторинами та жартами, який став головним центром для працівників-початківців місяця.
Кульмінацією стало відео від Дженніфер Тейт, маркетинг-директорки CKE Restaurants, яка жартома одягла костюм бунтаря, готуючись до погрому.
«Багато брендів кажуть, що хочуть досягти високих результатів, але не готові йти на необхідний ризик, щоб їх досягти. Це був не той випадок», — ділиться Крейг Аллен, головний креативний директор Callen.
«Ми представили кілька справді креативних ідей, і команда бренду була готова підтримати їх на кожному кроці. У випадку з Дженніфер, вона буквально одягла костюм бунтаря і знялася у власних роликах заради комедії та розповіді».