З перших днів повномасштабного вторгнення відомі українці – музиканти, співаки, художники, дизайнери, кінорежисери, телеведучі ініціюють самі, або ж доєднуються до різноманітних проєктів та акцій, покликаних допомогти тим, хто найбільш постраждав від бойових дій в Україні. Маючи величезну кількість підписників, шанувальників та неабияку довіру, вони обʼєднують сотні тисяч українців навколо благодійних ініціатив.
2 серпня стартував благодійний арт-проєкт #CULTUREMATTERS метою якого є допомога дітям-переселенцям з окупованих та найбільш обстрілюваних українських міст та територій. Художник Станіслав Тіунов створив колекцію з 10-ти сюрреалістичних чорно-білих принтів у форматі умисного мінімалізму і дилетантизму. Зображення були перенесені на футболки білого кольору, з яких була створена лімітована колекція, гроші з продажі якої підуть на потреби дітей, постраждалих від війни.
В ролі селфі-моделей для лукбуку колекції #CULTUREMATTERS виступили співачка та волонтер Даша Астафʼєва, Найкращий виконавець року за версією музичної премії YUNA-2022 Артем Пивоваров, володарка звання Міс Україна-2021 Олександра Яремчук, блогер Андрій Трушковський, кінопродюсер Олексій Гладушевський, популярні телеведучі та волонтери Тімур Мірошниченко, Нікіта Добринін та Андрій Джеджула.
Колекція футболок білого кольору з принтами виставлена на продаж на сторінці проєкту в Instagram, вартість футболки становить 999 грн.
На отримані від продажу кошти будуть закуплені м’які іграшки та ігри для розвитку, поділки, розмальовки, альбоми з наклейками для 194 дітей-переселенців з Харкова, Кременчука та Маріуполя, що зараз знаходяться у Суботцівській територіальній громаді на Кіровоградщині та перебувають під опікою благодійного фонду “Можемо разом”.
В серію принтів арт-проєкту увійшли 10 зі 100 малюнків, що були створені Тіуновим у різні часи протягом 23-х років під впливом подій, що відбувалися у країні. Раніше роботи автора також використовувалися у відеоряді концертів співачки Alloise та як обкладинка синглу Alexey Gorchitza.