Дай чотири: Domino’s переосмислив відомий жест-вітання, щоб розповісти про нове ланч-меню
24 Кві 2024, 13:25

Дай чотири: Domino’s переосмислив відомий жест-вітання, щоб розповісти про нове ланч-меню

Компанія з доставки піци Domino’s запустила інтегровану кампанію, яка представила нове ланч-меню вартістю 4 фунти.

Нове меню включає дві пропозиції, розроблені спеціально для обідньої перерви, серед яких «Hot & Cheesy Wrap» та «Cheeky Little Pizza».

Центральним елементом кампанії є концепція «дай чотири», розроблена для представлення нових варіантів обіду. Це підкреслило доступність та привабливість нових пропозицій Domino’s, створених спеціально для того, щоб принести задоволення під час ланчу.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Агентство VCCP London працювало над створенням двох телевізійних роликів «High 4-Wraps» та «High 4-Pizza».

У «High 4-Wraps» герої радісно демонстрували позиції з ланч-меню і показували жест «дай чотири» різним людям — від водія таксі до перехожих на катері.

Ролик «High 4-Pizza» показав працівницю, яка принесла піцу до офісу, а її колеги, від ІТ-відділу до боса, обмінювались вітаннями «дай чотири».

Гаррі Дромі, директор з маркетингу Domino’s, сказав: «Ми прагнемо вкрасти обід у наших конкурентів. У нас є значний простір для зростання протягом дня, а обіднє меню вартістю 4 фунти дає споживачам те, про що вони просили — свіжоприготований, гарячий обід за конкурентною ціною».

Девід Мастерман, заступник виконавчого креативного директора VCCP в Лондоні, додав: «Domino’s за чотири фунти — хіба це не мрія? Нам потрібно було відзначити цю божевільну вартість обіду у спосіб, гідний бренду».

Кампанія триватиме по всій Великобританії до 5 травня на ТБ, BVOD, VOD, соціальних мережах, радіо, зовнішніх та диджитал носіях, медіаплануванням та закупівлями займалась агенція Havas Media UK, а піаром — One Green Bean.

Раніше McDonald’s також вигадав власний жест — рух бровами для запрошення взяти щось із закладу.

Розкажіть друзям про новину