Corona прибрала пляшки з реклами, щоб наголосити на важливому
01 Чер 2023, 17:38

Corona прибрала пляшки з реклами, щоб наголосити на важливому

Жодна реклама Corona Extra не обходиться без пляшки, або всі так думали.

У новій кампанії Corona, розробленій рекламними агентствами DAVID São Paulo та DAVID Bogota, Corona вперше жертвує цим основним елементом, щоб повідомити споживачам, що ці пляшки можна повертати.

На сьогодні понад два мільйони порожніх пляшок було відправлено назад у чотирьох країнах, які підтримують проект бренду з переробки.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Замість пакування Corona підкреслила інші аспекти своєї індивідуальності: пляж, сонце, природу та проблиск свого логотипу.

На білбордах у Німеччині, Уругваї та Бразилії можна побачити нову рекламу, позбавлену Corona, з посланням: «Ми переробили пляшку з цієї реклами. Переробіть свою».

Ініціатива має на меті заохотити громадськість правильно утилізувати порожні пляшки Corona, не забруднюючи пляжі та океани, як повідомив бренд.

Розкажіть друзям про новину