01 Чер 2023, 17:38

Corona прибрала пляшки з реклами, щоб наголосити на важливому

Жодна реклама Corona Extra не обходиться без пляшки, або всі так думали.

У новій кампанії Corona, розробленій рекламними агентствами DAVID São Paulo та DAVID Bogota, Corona вперше жертвує цим основним елементом, щоб повідомити споживачам, що ці пляшки можна повертати.

На сьогодні понад два мільйони порожніх пляшок було відправлено назад у чотирьох країнах, які підтримують проект бренду з переробки.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Замість пакування Corona підкреслила інші аспекти своєї індивідуальності: пляж, сонце, природу та проблиск свого логотипу.

На білбордах у Німеччині, Уругваї та Бразилії можна побачити нову рекламу, позбавлену Corona, з посланням: «Ми переробили пляшку з цієї реклами. Переробіть свою».

Ініціатива має на меті заохотити громадськість правильно утилізувати порожні пляшки Corona, не забруднюючи пляжі та океани, як повідомив бренд.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео