Corona представила систему оцінювання виду на захід сонця з готельних номерів
26 Кві 2024, 16:47

Corona представила систему оцінювання виду на захід сонця з готельних номерів

Пивний бренд Corona представив кампанію, присвячену приголомшливим краєвидам заходу сонця, яка покликана підкорити серце кожного мандрівника.

Створена у партнерстві з агенцією Digitas India, частиною Publicis Groupe India, кампанія дає змогу ознайомитися з рейтингом найкращих готелів по всій країні на платформі розкішних подорожей CRED Escapes.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Corona India (@corona_india)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Запровадивши першу в світі систему оцінювання видів на захід сонця в розкішних готельних номерах, Corona India гарантує, що людина отримає саме той захід сонця, який обіцяли. Наразі ця система тестується у кількох готелях, включаючи CGH Brunton Boatyard, Niraamaya Surya Samudra та Brij Laxman Sagar, розташованих в індійських містах Кочі, Ковалам та Палі, відповідно.

Оскільки майже 90% людей у містах проводять свій час у закритих приміщеннях, привабливість сонячного туризму постійно зростає. Усвідомлюючи цю тенденцію, Corona India вирішила створити унікальне рішення — систему візуального оцінювання якості заходу сонця, подібну до зірки Мішлен для ресторанів.

Розроблена міждисциплінарною командою вчених-метеорологів та аналітиків великих даних, рейтингова система використовує 43-річні історичні атмосферні дані від Європейського центру середньострокових прогнозів погоди та NASA, щоб встановити новий еталон якості заходу сонця. Модель прогнозування аналізує різні параметри, такі як місце розташування, швидкість вітру, індекс якості повітря та хмарність, щоб оцінити якість заходу сонця з номера готелю за 5-бальною шкалою.

«Ми всі віримо, що варто вирвати мить з нашого напруженого повсякденного життя, щоб насолодитися красою заходу сонця. Якщо готельний номер може гарантувати бездоганний сервіс і безліч зручностей, то чому він не може обіцяти чудовий вид на захід сонця? Створивши The Corona Sunset View, ми прагнемо назавжди переосмислити те, як люди сприймають захід сонця — розслабляючись і відпочиваючи з друзями та насолоджуючись холодним пивом Corona з лаймом», — говорить Вініт Шарма, віце-президент з маркетингу та трейд-маркетингу AB InBev India.

Абрахам Варугезе, головний креативний директор Digitas India, сказав: «Ми всі бували в одному готелі, де все ідеально, і все ж були розчаровані видом на захід сонця після того, як витратили значну кількість часу і грошей на планування відпустки. The Corona Sunset View поєднує унікальні наукові дані та прогнозне моделювання для вирішення реальної проблеми, гарантуючи, що ті, хто шукає захід сонця, можуть з упевненістю насолоджуватися цими моментами, і роблячи Corona відправною точкою для найкрасивіших заходів сонця у світі».

Розкажіть друзям про новину