З настанням осені, коли посиденьки переміщуються до багаття, пивний бренд Coors Light представив унікальний сезонний продукт, призначений для людей віком від 21 року.
Бренд, відомий своєю ідеєю «Made to Chill», запустив свій перший в історії холодильник для пива в тюках з соломи.
Натхненний мальовничими солом’яними тюками та золотими полями сезону, кулер виготовлений із соломи. Як природний ізолятор солома зберігає пляшки прохолодними, що робить її ідеальним компаньйоном для різноманітних посиденьок.
Окрім своєї сільської естетики, контейнер може похвалитися практичністю. Зручний за розміром ящик нагадує стандартний тюк соломи.
Незважаючи на свою компактність, холодильник може вмістити дві 24 банки пива Coors Light і, що вражає, зберігати їх освіжаюче холодними протягом 24 годин. Це означає більше можливостей насолодитися хрустким смаком пива на свіжому осінньому повітрі.
Ентузіасти Coors Light та ті, хто шукає унікальний досвід охолодження, матимуть ексклюзивну можливість придбати один з 30 кулерів за 80 доларів, що вийшли лімітованою серією. Продаж розпочнеться 24 жовтня 2023 року.
«Нас завжди надихають наші споживачі, які наполегливо працюють заради моментів прохолоди, і те, як вони зустрічають осінь, — каже Марсело Паскоа, віце-президент з маркетингу родини брендів Coors. — Ми по-новому підійшли до осені, переосмисливши солом’яний тюк, щоб він слугував охолоджувачем для вашого Coors Light незалежно від того, як ви відпочиваєте».