Coca-Cola випустила музичний кліп про епічну ніч з вуличною їжею Таїланда
14 Бер 2024, 10:50

Coca-Cola випустила музичний кліп про епічну ніч з вуличною їжею Таїланда

Coca-Cola представила інтерактивне музичне відео «Epic Night Out», що є частиною глобальної кампанії «Foodmarks» — розважальної програми, яка поєднує у собі музику, їжу та поп-культуру.

Серед учасників відео — репер F. Hero та його модна команда Coke Cutlery Crew, знаменита шеф-кухарка Chef Pom, танцювальний рух #cokeflip і навіть брендовані тук-туки Coke.

Текст пісні, написаний F. Hero, приправлений відомими делікатесами вуличної їжі та місцями, де часто бувають тайські представники покоління Z. Кліп розповів історію про те, як дві легенди вперше зустрілися та провели епічну ніч, насолоджуючись вуличною їжею Бангкока та крижаною колою.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія Coca-Cola «Foodmarks», що стартувала у лютому 2024 року, привертає увагу до унікальних «кулінарних пам’яток», які формуються під впливом багатого культурного розмаїття ринку та створюються за допомогою справжньої магії Coca-Cola.

У Таїланді Coca-Cola знайшла ідеальні інгредієнти як з музичної, так і з кулінарної сцени, щоб зняти інтерактивний кліп, що оспівує епічну ніч, яку дует та їхня знімальна група провели, відкриваючи власний бренд Foodmarks у Таїланді.

Coca-Cola Foodmarks у Таїланді відроджує багату культурну спадщину вуличної їжі, зображуючи її по-новому, щоб зацікавити молоду аудиторію. Поєднуючи кулінарні атрибути у виконанні Chef Pom з останнім чарт-топером тайської музичної сцени F. Hero, Coca-Cola пропонує інноваційні способи для більш молодої аудиторії відкрити для себе ці часто знакові місця харчування та взаємодіяти з ними.

Розробкою кампанії займалось агентство Ogilvy Singapore.

«Наші Foodmarks — це не простий акт трапези. Вони уособлюють любов, яку ми маємо в Південно-Східній Азії до відкриття прихованих кулінарних перлин у динамічних, рухливих сценах їжі на автобусних зупинках. За допомогою Foodmarks ми запрошуємо людей відкрити для себе скромні, невибагливі, але знакові заклади на їхніх ринках з багатими історіями, які залишаються нерозкритими — і все це під час потягування класичного смаку охолодженої Coca-Cola», — говорить Ті Джей Сонза, старший директор з маркетингу компанії Coca-Cola.

Нікхіл Панджвані, виконавчий креативний директор Ogilvy Singapore, додав: «Робота з такими легендами, як F. Hero та Chef Pom, стала тим чарівним рецептом, який нам був потрібен для того, щоб занурити Coke та їжу в поп-культуру».

Розкажіть друзям про новину