Coca-Cola Middle East запустила грайливу та інноваційну кампанію в Саудівській Аравії, використовуючи культовий емодзі стаканчика з газованою водою, щоб налагодити зв’язок зі споживачами покоління Z.
Весела кампанія під назвою «Emoji Coke» звертається до знайомого емодзі білого cтаканчика із червоною соломинкою. Використовуючи цю графіку, бренд позиціонує свою газовану воду як ідеальний супровід до їжі, особливо серед молодих споживачів.
Ініціатива дотепно відповідає на питання «Що в стаканчику?», даючи безпомилкову відповідь — крижана Coca-Cola. Вона була розроблена під творчим керівництвом агенції VML.
Спеціальний мікросайт CokeURL.com/Emoji, розроблений виключно для споживачів Близького Сходу, запрошує відвідувачів об’єднати емодзі стаканчика з газованою водою з різними емодзі їжі, щоб створити віртуальні комбінації страв, і ці дуети відкривають ексклюзивні ваучери, які можна використати в закладах харчування та розваг, що є партнерами Coca-Cola.
Крім того, учасники можуть отримати обмежену серію стаканчиків «Emoji Coke», перетворюючи диджитал символ на реальний сувенір на згадку.