Оскільки рівень дитячої бідності зростає у Великобританії та за її межами, нова реклама для благодійної організації, яка працює над подоланням бідності та соціальної ізоляції, Child Poverty Action Group має на меті чинити тиск на уряди та підвищити обізнаність про цю жахливу проблему.
У ролику школярі оточені купою смачної їжі. Захоплений тим, що перед ним, маленький хлопчик з радістю поглинає смаколики. На екрані з’являються вежі бургерів, коробки з картоплею фрі та нескінченна кількість попкорну. Але реальність стає зрозумілою, коли головний герой відкриває свою порожню коробку для ланчу.
Креативний директор Бен Міддлтон агентства Creature London сказав: «Чути історії про дітей, які їдять гумки, бо дуже голодні — це те, що я не забуду ніколи, але для мене було привілеєм провести час у дитячій уяві. Це потужний інструмент, який слід використовувати лише для чарівного, дивовижного та відверто химерного, а не для буденного».
Ден Каллен-Шут, головний виконавчий директор Creature, додав: «Саме тому ми запустили Magic Ant та Impala, щоб дати організаціям, які виконують життєво важливу роботу, можливість створювати кампанії, що відповідають їхнім амбіціям, так, як вони ніколи б не змогли зробити це раніше. Люди зробили все можливе, щоб це сталося.
На кожному рівні, від команди Creature до неймовірної кількості людей у Smuggler, Adam Berg, Major Tom, Total Media, і цей список можна продовжувати, люди віддавали свій час і ресурси, а також робили все можливе, щоб зробити цю кампанію реальністю. Це приклад дивовижної роботи, яку ми можемо виконати в цій галузі, і я не можу не радіти її впливу».