03 Жов 2022, 14:10

Члени українського клубу ADC*UA в журі ADCE Awards 2022

Слава Деніс, креативний директор Cheil Ukraine та Президент Клубу ADC*UA, очолила команду журі Print & Outdoor конкурсу ADCE Awards 2022. Також до журі приєдналися Віктор Шкурба із KA.KA.HA / ISD Group та Юлія Колесник, незалежний консультант.

Європейський конкурс ADCE Awards 2022 анонсував цьогорічне журі. Судити роботи будуть 54 провідні креатори з 20 європейських країн. 

Журі зустрінеться в Барселоні 30 листопада, щоб розглянути найкращі креативні роботи з усієї Європи і присудити золото, срібло, бронзу в кожній категорії та Гран-прі конкурсу, а також визначити переможців спеціальних нагород — European Star-Johannes Newrkla Award, Genius Loci, Green Star та Equal Star Award. 

Раді, що цього року президент українського клубу ADC*UA Слава Деніс очолить команду журі Print & Outdoor. Разом з нею головами журі працюватимуть найкращі міжнародні професіонали під керівництвом Alexander Schill, Global Chief Creative Officer в Serviceplan Group та президента ADCE. 

В цьому році очолять журі такі представники: 

  • Голова журі Print & Outdoor — Слава Деніс, креативний директор, Cheil Ukraine та Президент Клубу ADC*UA
  • Голова журі Film & Radio — Richard Brim, Chief Creative Officer, Adam & Eve DDB, Великобританія  
  • Голова журі Interactive & Mobile — Belén Coca, незалежний креативний директор, Іспанія
  • Голова журі Design — Pedro Mesquita, дизайнер, арт-директор та партнер, This is Pacifica, Португалія
  • Голова журі Brand Experience — Stefania Siani, CEO та Chief Creative Officer, Serviceplan, Італія
  • Голова журі Integrated & Innovation – Alexander Jaggy, співзасновник та Chief Creative Officer, Thjnk Zurich, Швецарія

Серед членів журі є інші представники українського Клубу ADC*UA. Віктор Шкурба, засновник та креативний директор, KA.KA.HA / ISD Group, увійшов до команди журі Brand Experience, а Юлія Колесник, незалежний консультант — до команди Integrated & Innovation. 

Перелік всіх членів журі — за посиланням

Фінальний дедлайн прийому робіт — 14 жовтня. 

Цього року українські переможці та фіналісти Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2022 мають право подати свої роботи до європейського конкурсу, при цьому участь для українців є безкоштовною.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео