05 Чер 2024, 14:06
PR

Червоні прапорці, ефективні канали комунікації та інше: як стендаперу залучати аудиторію на концерти

Стендап став одним із найбільш злободенних жанрів в українській культурі, досить швидко почав розвиватися та набув популярності протягом останніх років, особливо у роки війни.

В умовах зростання конкуренції, як і будь-якому артисту, стендаперу потрібно креативно залучати аудиторію на концерти, вдало використовувати канали комунікації та генерувати нові ідеї для досягнення успіху.

Анжеліка Бабій, комунікаційниця проєкту Підпільний Стендап та проєктів соціального напрямку, поділилася з MMR найефективнішими фішками та червоними прапорцями комунікації у стендапі, а також як стендаперу креативно залучати аудиторію на концерти.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Як креативно залучити аудиторію на концерти

Складно визначити якийсь єдиний перелік фішок, адже усі креативи залежать від позиціювання та особистості коміків. Тому я б радила наступне:

  • створювати контент який буде відповідати вашим внутрішнім характеристикам чи вашому сценічному образу;
  • для пошуку ідей сканувати не лише умовних конкурентів чи сферу гумору, а й не прямо сумісні із темою гумору сфери: театр, перфоманси, митців різних напрямів, кіно. Не обмежуватись українським ринком, дивитись на світові тренди;
  • активно комунікувати з аудиторією. Круто коли ЗМІ підхопили твої афіші й по місту висять банери, але важливо особисто запрошувати, розповідати про фішки виступу, бути відкритим до запитань та діалогу;
  • менше, але якісно. Нехай це буде одне відео чи фотозйомка для події, але вони будуть доречними та якісними. Це підкреслить професіоналізм і цінність роботи;
  • запрошувати, а не змушувати 🙂 

Ефективні канали комунікації

У Підпільному Стендапі регулярно відбувається велика кількість подій. Як сольних, так і спільно із командою коміків концертів. А також тури Україною та закордоном.

Тому варіантів продажу квитків досить багато, але є базові.

Наприклад: розміщення на сайтах афіш, взаємодія із локальними ЗМІ для виступів у конкретних містах, авжеж, таргетована реклама, аби сповістити ЦА, залучення у проєкти зі спільною аудиторією (YouTube, інтервʼю, подкасти). Популярність артиста додає плюсів до швидкості купівлі квитків 🙂

Як генерувати нові ідеї

Коли ви створюєте новий бренд чи продукт ви точно будете (маєте 🙂) думати над його ціллю, формулювання якої буде загалом впливати і на його розвиток, а отже, і на позиціювання для публіки. 

Якщо всі ваші ідеї будуть рухатись у наступних зонах, вам значно простіше буде пропонувати аудиторії щось нове: 

  • просте формулювання (люди розуміють, що і для чого ви їм пропонуєте);
  • амбіційність (люди стають частиною чогось більшого, аніж купівля товару: їх долучають до спільноти/важливої місії/змін у світі й т. д);
  • практична користь (люди розуміють, для чого їм ваш проєкт, і знають, що ви робите його саме для них!).

Червоні прапорці в комунікації стендап-індустрії

Ми категорично не робимо рекламні інтеграції із компаніями чи товарами, які шкодять чи викликають залежність (гемблінг, ставки, казино). Також не співпрацюємо із компаніями, які не вийшли з ринку росії.

Якщо говорити про мій власний рейтинг крутої комунікації українських стендаперів, то з останнього згадалася креативна кампанія Сергія Чиркова до його сольника.

Тут про те, що я казала, коли контент відповідає особистості і легко читається. 

Розкажіть друзям про новину

Нове відео