09 Бер 2023, 10:20

ChatGPT пройшов «стажування» в маркетингу: 4 важливих висновки

Йерун Куппенс (Jeroen Kuppens), CMO Sana Commerce, поділився з MarketingProfs власними спостереженнями щодо технології ChatGPT та дав поради, в яких випадках доречно використати ШІ, а де буде потрібно задіяти власні сили.

Щоб уникнути ChatGPT, ви повинні використовувати телефонне з’єднання. Із моменту першого релізу iPhone, напевно, жодна технологія так швидко не привертала нашу спільну увагу.

За кілька місяців після виходу ChatGPT заголовки та роздуми розквітли, як поле нарцисів ранньою весною. ChatGPT — смерть шкільним творам? ChatGPT — прийшов по твою кар’єру? ChatGPT — чи має він отримати право голосу?

У моїй компанії ми не з тих, хто цурається нових технологій — любимо бути на вістрі новаторських трендів. Тому ми запропонували ChatGPT «стажування» в маркетингу, щоб побачити, як це може допомогти розширити наш бізнес. Ось висновки.

НЕ використовуйте ChatGPT для написання всієї статті

Спойлер: я не використовував ChatGPT, щоб написати цю статтю. Але я надіслав ChatGPT кілька запитів на текст, щоб побачити, наскільки цінні будуть його відповіді.

Я попросив написати текст на 600 слів про те, як переконати споживачів перейти на швидший і новіший ПК. На додаток я попросив написати «тоном заспокійливого, спокійного продавця».

Я отримав швидко написаний грамотний текст на 600 слів. Він охопив деякі переконливі моменти, наприклад, як оновлення покращує продуктивність і підвищує безпеку. Деякі речі були некоректні, наприклад, те, як новий комп’ютер збільшить вартість перепродажу вашого старого комп’ютера. У тексті також було багато повторів — він навіть містив два висновки.

Цього слід було очікувати — це нова технологія, яка все ще вдосконалюється. Однак це підкреслило мені важливість подвійної перевірки тексту, який пропонує ChatGPT.

Що надав мені ChatGPT? Інформацію. Він виписував абзаци інформації разом із висновками.

Однак ефективне інтелектуальне лідерство дає не тільки інформацію. Воно пропонує читачеві самоаналіз та особистий досвід — правдиві історії успіху, невдачі та винахідливості під тиском. ШІ не може цього створити.

Ефективне використання ChatGPT для інтелектуального лідерства вимагатиме від автора аналізу інформації, яку надає ChatGPT, а потім синтезування послідовних аргументів, які поєднують цю інформацію разом із перспективою, заснованою на досвіді.

Зрештою, ChatGPT функціонує як ресурс, а не універсальний магазин.

Використовуйте ChatGPT для генерування ідей і дослідження

Оскільки ChatGPT повертає достатньо інформації на вимогу, ви можете використовувати цю інформацію як трамплін, копаючись у цікавих темах, які вона надає, а також доповнюючи інформацію особистими історіями та досвідом.

Ми самі маємо підібрати правильні історії до ідей, які пропонує ChatGPT.

Знову ж таки, ChatGPT надає інформацію, але не підкріплює її реальними прикладами. У нашому випадку ми маємо багатий досвід клієнтів та історії, на які ми покладаємося, коли розробляємо тематичні дослідження та статті в блогах. ChatGPT не може відтворити ці взаємодії — ми самі маємо підібрати правильні історії до ідей, які пропонує ChatGPT.

НЕ використовуйте ChatGPT для делікатних тем

У маркетингу я навчився однієї речі: сприйняття — це все.

Нещодавно Університет Вандербільта надіслав своїм студентам згенерований ШІ електронний лист на дуже делікатну тему: стрілянина в школі. Реакція була надзвичайною. Чому? Через сприйняття, що випромінював текст листа, написаний штучним інтелектом.

У момент кризи ми хочемо людського спілкування.

У момент кризи ми хочемо людського спілкування. Лист мав показати адресатам, що університет небайдужий до їхніх страждань. Однак, делегувавши завдання механізму штучного інтелекту, з’явилося враження, що університет не спромігся самостійно написати листа.

Ще раз: цей лист містив інформацію, але не самоаналіз. Не відчувався людський зв’язок.

У моменти, коли ваша мета — налагодити людський зв’язок за допомогою листа, важливіше, щоб ви написали його самі, ніж написали його бездоганно. Прийміть свою хибну людську природу.

Використовуйте ChatGPT, щоб кинути виклик собі

Ми спробували кинути простий маркетинговий виклик: написати публікацію в LinkedIn, попросивши людей проголосувати за нас, щоб ми виступили на події. Наш копірайтер першим написав текст, а потім передав інструкції ChatGPT: «Напиши пост для LinkedIn, попросивши аудиторію проголосувати за нас як доповідачів. Зберігай енергійний тон».

Ми порівняли два дописи. Перше, що впало в очі, — це те, наскільки привабливим був початок ШІ: нам потрібна ваша допомога.

Це був такий простий, ефектний вступ. Наш копірайтер був більш балакучим, але ChatGPT швидше дійшов до суті. Зрештою, ми поєднали початкову частину, написану штучним інтелектом, із основним текстом від нашого копірайтера.

Сфера, в якій ми досягли успіху, використовуючи ChatGPT: генерування привабливих вступів і тем листа.

Це сфера, в якій ми досягли успіху, використовуючи ChatGPT: генерування привабливих вступів і тем листа. Ми використовуємо їх в якості натхнення на написання ще більш захоплюючих текстів.

Це одночасно інструмент для збору інформації та генератор ідей, в якого ми можемо вчитися та надихатися. Цитуючи мого копірайтера, «роботи не ”перепишуть” мене сьогодні».

Я вже сказав, що не використовував ChatGPT для написання цього тексту. Це правда. Однак, як тільки я закінчив його, передав його ChatGPT і попросив надати короткий виклад, який змусить вас (аудиторію) прочитати наш текст повністю.

Ось що я отримав:

У нашій компанії ми вирішили протестувати ChatGPT і побачити, як це може принести користь нашим маркетинговим зусиллям. Наші висновки можуть вас здивувати.

Незважаючи на те, що ChatGPT ще не зовсім готовий писати статті про лідерство, ми виявили його надзвичайно корисним для ідей і досліджень. Це допомогло нам відкрити нові тенденції та створити привабливі початки листа та теми. Однак ми також виявили, що використання ChatGPT для делікатних тем може зашкодити нашому бренду та зрештою призвести до відсутності людського зв’язку з нашою аудиторією.

Цікаво дізнатися більше про наш досвід роботи з ChatGPT? Прочитайте нашу останню статтю, щоб дізнатися, як ця передова технологія може принести користь вашій маркетинговій команді.

Непогано, правда? Він надає ключові висновки та змушує вас бажати дізнатися більше.

ChatGPT не створює — він збирає.

ChatGPT не створює — він збирає. Він охоплює весь інтернет і об’єднує різнорідний вміст у (напів)узгоджене ціле.

Тож використовуйте його сильні сторони: попросіть його підсумувати, скласти список, придумати, створити.

Але не просіть його поєднати. Це ваша робота. Це те, що ви як людина можете зробити набагато краще за ШІ.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео