Cadbury зачарував героїв кампанії плитками шоколаду
05 Чер 2024, 10:49

Cadbury зачарував героїв кампанії плитками шоколаду

Шоколадний бренд Cadbury представив батончик Dairy Milk & More у захоплюючій кампанії від креативної агенції VCCP London, яка показує, наскільки солодкі ласощі можуть відволікати увагу.

Любителі шоколаду оцінять — на полицях магазинів з’явився новий батончик Cadbury, і він великий. Щоб прорекламувати цю новинку, виробник шоколаду випустив два рекламні ролики, які демонструють, наскільки відволікаючими можуть бути ці ласощі.

У кожному ролику герої, здається, забувають про все, що відбувається навколо них, опиняючись у світі шоколадних мрій, коли вони дивляться на горіхову начинку. Ці сценарії ефективно демонструють привабливість батончика.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Реклама вирізняється своєю здатністю викликати відчуття апетитної інтриги щодо нового продукту. Роблячи її знайомою та затишною, вона несе в собі типове дружнє, сімейне відчуття, яке глядачі звикли бачити в рекламі Cadbury.

Розкажіть друзям про новину