Cadbury відзначила важку роботу власників магазинів у Великій Британії своєю новою кампанією, створену у партнерстві з VCCP.
За допомогою кампанії «The Big Win-Win» у формі загальнонаціонального конкурсу бренд хоче поширити легковажність та щедрість серед любителів шоколаду по всій країні та, що найважливіше, винагородити героїв, які тримають Велику Британію на плаву – місцеві магазини на розі. Кожна шоколадка пропонує покупцям можливість отримати грошову винагороду, яку можна розділити зі своїм місцевим магазином на розі.
Кіоски працюють для людей вдень і вночі, попри все, а також допомогли країні пройти через пандемію Covid-19. За допомогою своєї останньої кампанії Cadbury хоче визнати та захистити їх як стійкий стовп британського суспільства. Кампанія поверне акцент на основний асортименти шоколадних батончиків Cadbury, які часто продаються в місцевих магазинах. Проста та смілива упаковка та підтримка POS були розроблені, щоб привернути увагу та виділитися на полиці.
До конкурсу також було створено ролик для соціальних платформ Cadbury, де представлені справжні власники магазинів та їх заклади.
Вікторія Гржимек, старший бренд-менеджер Cadbury, сказала: «Кіоски відіграють життєво важливу роль у наших спільнотах, і ми хочемо показати, наскільки ми їх підтримуємо, і дати людям можливість відзначити свого місцевого власника магазину».
«Вони були поряд з нами протягом останніх кількох років і заслуговують на визнання за те, що допомогли нам пережити важкі часи. Cadbury за своєю суттю спрямована на те, щоб здійснювати акти щедрості та об’єднувати людей, і ця кампанія була заснована на розумінні того, що разом краще перемагати».
Ангус Вайн, креативний директор VCCP, додав: «Люди отримують не лише можливість віддячити, а й насолодитися смачним шоколадом. Cadbury хоче нести утіху по всій країні, і ми щасливі бути частиною цієї подорожі. Кіоски потребують нашої підтримки, і ця кампанія пропонує можливість це зробити».