Б’юті-бренд Гаррі Стайлза презентував дебютну парфумерну лінійку
13 Лис 2023, 13:24

Б’юті-бренд Гаррі Стайлза презентував дебютну парфумерну лінійку

Гаррі Стайлз продовжує розвивати свій б’юті-бренд Pleasing і нарешті випустив дебютну колекцію парфумів. Розширення категорії раніше було анонсовано покупцям у вигляді пробників, які можна було отримати в електронних замовленнях.

Лінія складається з трьох гендерно-нейтральних ароматів, які зосереджені на «простоті, інноваціях та креативності».

Аромати для лінії розробив легендарний парфумер Жером Епінетт, відомий своєю роботою з Byredo та з Вікторією Бекхем, у співпраці з парфумерним домом Robertet. Доступний у лондонському магазині Selfridges, бренд Pleasing буде представлений одягом, аксесуарами та засобами для догляду за нігтями, а також новими ароматами.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Парфуми коштують 135 фунтів.

Згодом асортимент також буде доступний онлайн, на паризькому ринку Dover Street Market та в поп-ап магазинах Pleasing у Нью-Йорку та Лос-Анджелесі. На черзі постійний продаж у чотирьох магазинах Selfridges по всій Великобританії.

За словами генерального директора Шона Керні, наразі продукція для нігтів є основним фундаментом бізнесу, але він додав, що парфуми можуть скласти «дуже високий відсоток» майбутніх доходів бренду.

«Ми свідомо намагалися відійти від надмірно складних ароматів, які ми бачимо на ринку, — сказав Керні про аромати. — Наш запуск справді відзначає цей рівень простоти».

Категорія буде популяризована за допомогою маркетингових ініціатив та роздрібних активацій, але сам Стайлз не з’явиться в жодній із рекламних кампаній.

«Ми дійсно хотіли дозволити продукту та його історії говорити самі за себе», — сказав Керні, зазначивши, що існуюча аудиторія Pleasing вже пов’язана з брендом завдяки Стайлзу.

Щодо подальших нових запусків, Керні не став говорити про якісь конкретні деталі.

Розкажіть друзям про новину