Burger King закликав смажити на сонці їжу, а не шкіру
12 Лип 2022, 15:31

Burger King закликав смажити на сонці їжу, а не шкіру

Burger King хоче, щоб всі повною мірою відпочивали влітку в ресторанах та за їх межами, пропонуючи відвідувачам використовувати засоби захисту шкіри від сонця, щоб не виглядати як приготовлений на грилі воппер.

«Насолоджуйтеся влітку по-королівськи. Не жартуйте зі своєю шкірою», — попереджає бренд фаст-фуду про ризики тривалого перебування шкіри на сонці без захисту.

Кампанія, приурочена до шкільних літніх канікул, попереджає про небезпеку сонячних опіків у дітей, включаючи татуювання у всі дитячі меню King Junior. На наклейках є слова: «Ще краще, якщо смажити на вогні».
Під прямим сонячним промінням розкривається приховане повідомлення, що попереджає власника шукати захист з доповненням: «Але ти не Воппер». Захисти свою шкіру».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб донести це посилання, бренд встановив зручні дозатори сонцезахисного крему в деяких ресторанах у Бельгії.

Кампанія, розроблена Buzzman, проходитиме у бельгійських магазинах Burger King та соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину