Burger King закликав смажити на сонці їжу, а не шкіру
12 Лип 2022, 15:31

Burger King закликав смажити на сонці їжу, а не шкіру

Burger King хоче, щоб всі повною мірою відпочивали влітку в ресторанах та за їх межами, пропонуючи відвідувачам використовувати засоби захисту шкіри від сонця, щоб не виглядати як приготовлений на грилі воппер.

«Насолоджуйтеся влітку по-королівськи. Не жартуйте зі своєю шкірою», — попереджає бренд фаст-фуду про ризики тривалого перебування шкіри на сонці без захисту.

Кампанія, приурочена до шкільних літніх канікул, попереджає про небезпеку сонячних опіків у дітей, включаючи татуювання у всі дитячі меню King Junior. На наклейках є слова: «Ще краще, якщо смажити на вогні».
Під прямим сонячним промінням розкривається приховане повідомлення, що попереджає власника шукати захист з доповненням: «Але ти не Воппер». Захисти свою шкіру».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Щоб донести це посилання, бренд встановив зручні дозатори сонцезахисного крему в деяких ресторанах у Бельгії.

Кампанія, розроблена Buzzman, проходитиме у бельгійських магазинах Burger King та соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину