Палке кохання Burger King до Doritos, яке було виражене підпалом одного з білбордів, завершилося другою хвилею викрадених рекламних оголошень. Бренд бургерів заклеїв плакати виробника чипсів, попросивши його розмістити їх у своїх особистих повідомленнях.
Грайливий дует з’явився після того, як 1 квітня було оголошено, що курча фрі відтепер буде вкрите подрібненими чипсами Doritos для додаткового хрускоту, а також посипана смаком Chilli Heatwave, щоб додати гостроти.
Вибір часу змусив шанувальників фаст-фуду понервувати в соціальних мережах, намагаючись з’ясувати, чи було це першоквітневим жартом, чи чимось серйознішим, а тисячі людей зважували, чи була ця комбінація гарною ідеєю.
Тепер наступна кампанія від PR-агентства Splendid Communications розвіяла туман припущень. Burger King UK викрав рекламу Doritos Chilli Heatwave за допомогою стікерів з проханням вставити бренд чипсів у свої білборди.
Кеті Еванс з Burger King UK сказала: «Запуск чипсів Doritos Chilli Heatwave Chicken Fries є останньою розробкою нового продукту в нашій співпраці з Doritos, і ми дуже раді представити його в ресторанах Burger King по всій країні».
Нещодавно Burger King продемонстрував, що він на голову вищий за своїх конкурентів, подарувавши королю Чарльзу пам’ятну корону під час офіційного візиту до Німеччини.